• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه خبر داد؛

 راه اندازی ستاد مشترک هوش مصنوعی حوزه با برخی دانشگاه ها و مؤسسات قم

  • کد خبر : 17410
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
 راه اندازی ستاد مشترک هوش مصنوعی حوزه با برخی دانشگاه ها و مؤسسات قم
 دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه از راه اندازی ستاد مشترک هوش مصنوعی حوزه های علمیه با برخی دانشگاه ها و مؤسسات قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد راهبری فنآوری های هوشمند حوزه های علمیه سراسر کشور، دکتر قاسمی در جلسه شورای سیاست‌گذاری قطب‌های تخصصی علوم اسلامی و هوش مصنوعی که در دانشگاه قم برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: امیدواریم با راه اندازی ستاد مشترک هوش مصنوعی حوزه و دانشگاه حرکت مثبت و رو به جلویی را برداریم. وی افزود: در این جلسات مشترک سیاست‌گذاری ۵ قطب «تاریخ و سبک زندگی»، «مدیریت و اقتصاد»، «کلام و حکمت» ، «اجتهاد» «قران و نهج البلاغه» با همکاری دانشگاه های قم، پیام نور، شهاب دانش، آزاد  و موسسه  عالی فقه و علوم اسلامی انجام می شود که در تلاش هستیم با همفکری و برنامه ریزی های منسجم بتوانیم مبانی الگوریتمی را در این حوزه ها و قطب ها دنبال کنیم.

دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه با بیان این که طی سال های گذشته مشاهده کرده ایم که سطوح مواجهه حاکمیت با مبانی موجود در جامعه دارای ابعاد متفاوتی بوده است، بیان کرد: ما باید این مبانی را در مبانی الگوریتمی وارد کنیم تا هم بتواند تغییرات را منطبق با پارادایم حوزه ایجاد کند و هم این سطوح مواجهه به هم نزدیک گردد.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم با برگزاری منظم جلسات شورای سیاست‌گذاری قطب‌های تخصصی علوم اسلامی و هوش مصنوعی بتوانیم خروجی های مفید و اثربخشی را در این عرصه ارائه و در جامعه اجرایی کنیم.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=17410

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.