• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 17558
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» رونمایی می‌شود
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی، در اختتامیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فنآوری های هوشمند ابراهیم مولایی، دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، درباره این کتاب گفت:«کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» در دو بخش تدوین شده است. بخش اول به بررسی مفهوم هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در روابط‌عمومی، و چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی می‌پردازد. بخش دوم نیز به یافته‌های نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» اختصاص دارد.»

وی در ادامه افزود: «هوش مصنوعی مولد یکی از فناوری‌های نوظهوری است که در سال‌های اخیر تأثیر قابل‌توجهی بر روابط‌عمومی داشته است. این فناوری می‌تواند به بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی کمک کند و به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا با چالش‌های جدیدی که در عصر دیجیتال با آن‌ها مواجه هستند، مقابله کنند.»

مولایی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» به‌صورت جامع و کاربردی به بررسی این فناوری می‌پردازد. این کتاب منبعی ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی و دانشجویان این رشته است.»

شایان‌ذکر است که کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» به همراه دیدگاه پرفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران، منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=17558

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.