• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

برگزاری نخستین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی

  • کد خبر : 16978
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
برگزاری نخستین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی
نخستین دوره آموزشی تخصصی کاربرد هوش مصنوعی خراسان جنوبی ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

مهدی مرادی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در آیین آغاز به‌کار دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی با حضور روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه خراسان جنوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با هوش مصنوعی اشاره کرد و اظهارداشت: اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار داریم به‌همین واسطه یکی از وظایف رسانه‌ها تبیین و روشنگری است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: وظایف رسانه‌ها دارای سه مرحله است که اولین مرحله آن تبیین است و امیدواریم با تبیین و روشنگری رسانه‌ها همانند همیشه شاهد حضور باشکوه خراسانی جنوبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

مرادی به تبیین و روشنگری حضرت زینب(س) در مقابل یزید اشاره کرد و افزود: همین تبیین‌گری آن حضرت سبب شد تا یزید دستور برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) را بدون در نظر گرفته جانب‌داری سیاسی بدهد.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی تصرح کرد: امروز تبیین و روشنگری را باید انجام دهیم چرا که این روشنگری همانند چهل سال قبل نیست.

محمدحسین کاشی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: شاهد انقلاب جدیدی با هوش مصنوعی در دنیا هستیم و این تکنولوژی جدید به طور حتم تحولی عظیم در حوزه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

وی با قدردانی از استانداری خراسان جنوبی که زمینه برگزاری این دوره آموزشی را فراهم آورد، افزود: با برگزاری این دوره زمینه حضور حداکثری مخاطبان یعنی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها فراهم شد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.