• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است

  • کد خبر : 16598
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار داشت: بالغ بر ۴۵۰ نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی شناسایی شده و از قم به عنوان قطب تولید محتوای علوم انسانی می توان یاد کرد.

محمد صادق خیاطیان ظهر پنجشنبه در افتتاحیه رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی که در سالن همایش‌های امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه در عرصه فناوری اطلاعات تحول و پیشرفت‌های خوبی داشته است که لازم است از حمایت‌های آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این زمینه قدردانی کنیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بیان داشت: در حوزه ارتباط بین دین و فناوری نیازمند بررسی‌های ویژه هستیم که عرصه فناوری در منظر دینی بر جامعه چه تأثیری دارد.

وی تاکید کرد: از جمله مسائلی که عالمان نیز باید نسبت به آن حساس باشند این است که فناوری‌های نوین چه تأثیراتی بر مردم و آحاد جامعه می‌گذارد.

خیاطیان تصریح کرد: فناوری‌های نوین نقش بسزایی در راستای نشر معارف اسلامی و دینی در جامعه بر عهده دارند و ضرورت دارد از فناوری به صورت مطلوب در جهت تولید محتوا بهره گرفت.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ابراز داشت: بالغ بر ۴۵۰ نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اقتصاد تولید محتوا می‌تواند بخشی از اقتصاد عرصه فرهنگ نام برد که توسعه آن نیازمند ارکانی است که محتوای غنی و همچنین نیروی انسانی توانمند از جمله آنان است که در این بخش‌ها شرایط خوبی داریم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افزود: قم قطب محتوای علوم اسلامی است که در حوزه توسعه اقتصاد محور پیش فت های خوبی داشته است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.