• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

تقدیر رئیس دانشگاه علم و صنعت از برگزارکنندگان همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده

  • کد خبر : 14960
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
تقدیر رئیس دانشگاه علم و صنعت از برگزارکنندگان همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده
آیین تجلیل رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از عوامل برگزاری همایش تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده، یکشنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا دکتر محمدرضا قاسمی (دبیر نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده و رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران) و سپس دکتر بهروز مینایی بیدگلی (رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و رئیس هیات امنای مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران)، گزارش کوتاهی از فعالیت و اقدامات انجام شده در راستای اهداف مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه از زمان افتتاح این مرکز تاکنون در قالب شش کارگروه اندیشه‌ورزی، کاربردی‌سازی، روایت‌سازی پیشرفت، مدیریت و زیرساخت، ارتباطات و امور بین‌الملل، شبکه دانشجویی ارایه کردند.

در ادامه دکتر منصور انبیاء (رئیس دانشگاه)، ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به دانش هوش مصنوعی، از برگزاری همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و پایه‌گذاری مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند در این دانشگاه، ابراز خرسندی کرد. رئیس دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران، درصدد است در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشد. وی افزود: از نظر من، هوش مصنوعی از بهترین سرفصل‌های کاری دانشگاه محسوب می‌شود و بذری است که پر بار خواهد بود.
در انتهای این مراسم، ریاست دانشگاه با اهدای لوح و هدیه، از دست اندرکاران برنامه‌ریزی و عوامل اجرایی برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده تجلیل کرد.

گفتنی است نشست تخصصی هوش مصنوعی؛ فرهنگ و حکمرانی آینده، همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و نوآوری در تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور اندیشمندان و فرهیختگان و با مشارکت نهادهای علمی و تحقیقاتی، در دانشگاه برگزار شد که طی آن، ضمن تجلیل از مقام علمی دانشمند شهید دکتر محسن فخریزاده، مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح و تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فناوری‌های دیجیتالی و هوشمندسازی، بین مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.