• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

رویداد «عصر امید هوش مصنوعی» مهرماه برگزار می‌شود/ گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج

  • کد خبر : 16829
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
رویداد «عصر امید هوش مصنوعی» مهرماه برگزار می‌شود/ گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج
رئیس دانشکده هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از برگزاری همزمان «رویداد» عصر امید هوش مصنوعی و «کنفرانس» هوش مصنوعی از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه خبر داد.

علیرضا نیک‌روان شلمانی؛ رئیس دانشکده هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری رویداد عصر امید هوش مصنوعی در مهرماه اظهار کرد: همزمان با این رویداد، کنفرانس هوش مصنوعی نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد مشابه سال گذشته اما با موضوع تخصصی هوش مصنوعی برگزار می‌شود و از کل کشور در دانشکده هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حاضر می‌شوند و از همه شرکت های دانش بنیان حوزه هوش مصنوعی نیز دعوت به عمل می‌آید.

نیک روان افزود: این رویداد با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی کرج خاطرنشان کرد: رویداد عصر امید هوش مصنوعی ۲۳ تا ۲۷ مهرماه برگزار میشود که در دل این رویداد یعنی روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه کنفرانس هوش مصنوعی نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مخاطبان این رویداد از کل کشور حضور پیدا خواهند کرد، گفت: طبق هم‌اندیشی‌های صورت گرفته مقرر شده تا کل دستگاه‌های استان البرز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کنند و هم اکنون هم جلسات به صورت مستمر برگزار می‌شود و واحد البرز متولی اصلی برگزاری رویداد است.

نیک‌روان تصریح کرد: هوش مصنوعی نیز مانند دیگر تکنولوژی‌ها علاوه بر اینکه فرصت‌هایی ایجاد می‌کند قطعا تهدیداتی نیز به همراه دارد که این فرصت ها و تهدیدها به صورت مفصل در کنفرانس معرفی خواهند شد.

رئیس دانشکده هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی کرج اضافه کرد: قطعا تهدیدها چه از لحاظ اخلاقی و چه از منظر اینکه هوش مصنوعی انسان را به خدمت بگیرد وجود دارد و البته این نگرانی‌ها در کل دنیا به وجود آمده است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.