• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری؛

علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است

  • کد خبر : 16743
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
علوم شناختی به اندازه صنعت غذا برای سلامت جامعه مهم است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری با تاکید بر نقش رسانه‌ها گفت: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تاثیرگذار است.

۲۵ تیر ۱۴۰۲ نهمین جشنواره نانو و رسانه در باغ کتاب برگزار شد. روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در نهمین جشنواره نانو و رسانه گفت: تولید خوراک سالم برای روح در رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد. امروز افراد با شناخت‌ها زندگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. یکی از ابزارهای علوم شناختی رسانه‌ها و محتوای رسانه‌ای است.

وی افزود: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تأثیرگذار است. محتوای سالم می‌تواند همانند غذای سالم بر سلامت جامعه اثر مثبت داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج عمومی علم ادامه داد: نهادهای بزرگ علمی جهان یکی از وظایفی که برای خود قائل می‌شوند و برای آن هزینه می‌کنند ترویج عمومی علم بوده اینکه مردم از سطح عادی نسبت به علم ارتقا پیدا کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری با تاکید بر عمومی کردن علم و فناوری و نقش رسانه در این باره گفت: رسانه‌ها آینده ساز در انتخاب‌ها، حرکت سرمایه‌ها به سوی فضاهای تأثیرگذار، صیانت و پایداری دولت‌ها در یک سری حوزه‌ها و رونق بازار علم نقش پررنگی دارند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.