• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

گوگل هوش مصنوعی را به پیام‌رسان Chat تزریق می‌کند

  • کد خبر : 16354
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
گوگل هوش مصنوعی را به پیام‌رسان Chat تزریق می‌کند
گوگل قصد دارد قابلیت تشخیص هوشمند نوشتار موجود در جیمیل و گوگل داکس را به گوگل چت بیاورد.

سرویس پیام‌رسان سازمانی Chat که به‌عنوان جایگزین هنگ اوتس شناخته می‌شود، به‌روزرسانی‌هایی با هوش‌ مصنوعی دریافت خواهد کرد. در این به‌روزرسانی‌ها، قابلیت نوشتن هوشمند به اپلیکیشن چت اضافه می‌شود که مثل جیمیل و گوگل داکس، موقع نوشتن جمله، عبارت‌های مرتبط به جمله را پیشنهاد می‌دهد تا از آن‌ها استفاده شود.

گوگل می‌گوید قابلیت نوشتن هوشمند در اپلیکیشن چت باعث برقراری سریع‌تر ارتباط و پیشروی کارآمد در مکالمات و پروژه‌های تجاری می‌شود.

از آن‌ جایی که ارتباط گیج کننده‌‌ای بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان‌ گوگل وجود دارد، لازم است یادآوری کنیم که چت، پیام‌رسان سازمانی گوگل با ظاهری شبیه به هنگ‌اوتس است؛ اما چت، قابلیت‌های بیشتر و به‌روزتری نسبت به Hangouts دارد. این پیام‌رسان برای شرکت‌ها طراحی شده” اما کاربران عادی هم می‌توانند از گوگل چت به‌صورت رایگان استفاده کنند.

پیام‌رسان چت، در اوایل سال جاری به متد طراحی جدید اپلیکیشن‌های گوگل به‌روز شد. گوگل با ایجاد تغییرات در فونت‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ی صفحه‌های گوگل چت، آن را شبیه به جیمیل کرد تا استفاده از آن برای پروژه‌های سازمانی آسان باشد.

به‌دلیل شباهت‌های فراوان میان چت و جیمیل، وجود گزینه‌ی نوشتن هوشمند در هر دو سرویس گوگل منطقی است. به‌گفته‌ی گوگل، قابلیت پیش‌بینی و پیشنهاد کلمه‌ی بعدی در جمله، می‌تواند از قسمت تشخیص هوشمند فعال یا غیرفعال شود.

قابلیت نوشتن هوشمند گوگل فعلاً در دسترس کاربران نسخه‌ی وب Chat است و از ۵ تیر در همه‌ی پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.