• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
دکتر میر حسینی تأکید کرد:

ضرورت شناسایی نخبگانی در حوزه هوش مصنوعی و گسترش تعاملات

  • کد خبر : 17407
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
ضرورت شناسایی نخبگانی در حوزه هوش مصنوعی و گسترش تعاملات
 دکتر میرحسینی با تأکید بر شناسایی نخبگانی در حوزه هوش مصنوعی، لازمه موفقیت در این حوزه را افزایش و گسترش تعاملات و همفکری‌ها عنوان کرد و گفت: هر چه سطح تعاملات بیشتر شود شاهد موفقیت های بیشتر و تحقق اهداف پیش رو خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد راهبری فنآوری های هوشمند حوزه های علمیه سراسر کشور، دکتر میر حسینی، در جلسه شورای سیاست‌گذاری قطب‌های تخصصی علوم اسلامی و هوش مصنوعی که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به این که عصر امروز، عصر حاکمیت داده‌ها است، اظهار داشت: امروزه با ورود فناوری هوش مصنوعی و استفاده آن از داده های مختلف شاهد تغییر در حاکمیت داده‌ها هستیم. وی افزود: حوزه هوش مصنوعی با ابزارهایی که در اختیار دارد موجب اتفاقات بسیاری در دنیا شده و در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه پزشکی توانسته پیشرفت هایی را رقم بزند. این مدرس دانشگاه و پژوهشگر هوش مصنوعی و امنیت سایبری ادامه داد: وقتی حوزه هوش مصنوعی می تواند تا این حد در زندگی مردم تأثیرگذار باشد، ما نیز باید با استفاده از این فناوری، دستاوردهایی در حوزه اندیشه دینی داشته باشیم و این حوزه را طوری اداره و هدایت کنیم که مردم فواید هوش مصنوعی را در زندگی خود لمس کنند.

وی با تأکید بر شناسایی نخبگانی در حوزه هوش مصنوعی، لازمه موفقیت در این حوزه را افزایش و گسترش تعاملات و همفکری‌ها عنوان کرد و گفت: هر چه سطح تعاملات بیشتر شود شاهد موفقیت های بیشتر و تحقق اهداف پیش رو خواهیم بود.

میرحسینی در پایان مسئله شناسی و تشکیل جمع نخبگانی جهت استفاده از نظریات افراد فعال در حوزه هوش مصنوعی را بسیار ضروری دانست.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=17407

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.