• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

لینکدین هوش مصنوعی مولد را برای نوشتن پست‌ها ارائه کرد

  • کد خبر : 16541
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
لینکدین هوش مصنوعی مولد را برای نوشتن پست‌ها ارائه کرد
در توسعه اخیر، لینکدین، جنبه دیگری از هوش مصنوعی مولد را پیاده سازی کرده است. لینکدین اکنون به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد محتوا را مستقیماً پست کنند. برای حرفه ای ها در سراسر جهان، لینکدین به عنوان یک پلتفرم ارزشمند برای به اشتراک گذاری رزومه های به روز و شبکه سازی ظاهر شده است.

کاربران اغلب در مورد مسیرهای شغلی، ترفیعات و دستاوردهای خود پست می کنند تا آینده شغلی خود را افزایش دهند. با این حال، ایجاد این پست ها با برنامه ریزی و نوشتن دقیق می تواند کار سختی باشد، به خصوص برای کسانی که قبلاً هرگز در لینکدین پست نکرده اند. برای رفع این مشکل، کرن باروخ، مدیر محصول لینکدین، از ادغام هوش مصنوعی مولد در پست نویسی خبر داده و به کاربران جایگزین سریع تری در این دوره ارائه می دهد.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید حداقل ۳۰ کلمه را ارائه کنند که پیام کلیدی را که می‌خواهند در پست خود منتقل کنند، مشخص کند. هوش مصنوعی مولد با استفاده از ورودی کاربر، پیش نویس هایی را تولید می کند که می توانند بررسی، ویرایش یا مستقیماً منتشر شوند. کرن باروخ اظهار داشت که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است و در نهایت برای همه کاربران قابل دسترس خواهد بود.

با این وجود، بسیاری از مردم قبلاً صدای اعتراض خود را در انجمن لینکدین در مورد این ویژگی بلند کرده اند. برخی از کاربران استدلال می کنند که این امر اعتبار پست های روی پلتفرم را به خطر می اندازد. آنها ادعا می کنند که استفاده از هوش مصنوعی مولد می تواند تعاملات در لینکدین را به تبادل بین چت بات ها تبدیل کند تا ارتباطات واقعی انسانی.

معرفی هوش مصنوعی مولد لینکدین برای نوشتن پست نشان دهنده تعادل ظریف بین کارایی و اصالت است. در حالی که به طور غیرقابل انکاری رویکردی کارآمد برای تولید محتوا ارائه می دهد، نگرانی در مورد از دست دادن بالقوه ارتباط انسانی و تعامل واقعی را نمی توان نادیده گرفت. از آنجایی که این ویژگی تحت آزمایش قرار می گیرد، برای لینکدین بسیار مهم است که به نگرانی های کاربران رسیدگی کند و اطمینان حاصل کند که ادغام هوش مصنوعی مولد با اهداف کلی پلت فرم همسو می شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.