• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

۱۰۶ مقاله در کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند دانشگاه سمنان پذیرفته شد

  • کد خبر : 13300
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
۱۰۶ مقاله در کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند دانشگاه سمنان پذیرفته شد
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان از پذیرش ۱۰۶ مقاله در نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، اکبری‌فرود، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان از برگزاری نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند در مدت دو روز به میزبانی دانشگاه سمنان خبر داد.

اکبری‌فرود گفت: در مجموع ۱۷۴ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده بود که پس از بررسی هیئت داوران ۱۰۶ مقاله پذیرفته شد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان افزود: مقالات دریافت شده در همه رشته‌های مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، شیمی، عمران و صنایع، برخی از رشته‌های علوم پایه مانند فیزیک، ریاضی و شیمی و برخی رشته‌های علوم انسانی مانند حقوق، علوم سیاسی و روان‌شناسی بود.

دبیر نخستین کنفرانس ملی هوش مصنوعی و پردازش هوشمند با بیان اینکه ۴۰۶ نفر در این کنفرانس شرکت کردند، افزود: همه مقالات در قالب ۲۰ نشست و ۹ عنوان به‌صورت سخنرانی ارائه شد.

وی بیان کرد: سخنرانان کلیدی این کنفرانس، کوروش کیانی با موضوع «تاثیر آینده هوش مصنوعی بر فناوری و جامعه» و وحید مقدادی با موضوع «سرعت بالای داده تلفن همراه با استفاده از شکل دهی پرتو برای ۶ G» بودند.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان و دبیر نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند گفت: هوش مصنوعی، پردازش هوشمند، شبکه‌های عصبی، یادگیری ماشین، شناسایی الگو، بهینه‌سازی، الگوریتم فرا ابتکاری و سیستم‌های فازی از محور‌های این کنفرانس دو روزه بود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.