• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

۶ ویژگی هوش مصنوعی در لینکدین که باید درباره آنها بدانید

  • کد خبر : 17392
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
۶ ویژگی هوش مصنوعی در لینکدین که باید درباره آنها بدانید
چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه طیف گسترده ای از گزینه ها به کاربران خود استفاده می کنند و لینکدین از این نظر تفاوتی ندارد. می‌توانید از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای جذاب‌تر کردن پروفایتان برای کارفرمایان بالقوه و یافتن افرادی که ممکن است در زندگی واقعی یا در صنعت خود بشناسید، استفاده کنید.

دانستن آنچه که لینکدین از نظر هوش مصنوعی ارائه می دهد به شما کمک می کند تا از این پلتفرم بهره بیشتری ببرید و اگر می خواهید در مورد آن بیاموزید، در مکان مناسبی هستید. این راهنما برخی از بهترین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی لینکدین را که باید در مورد آنها بدانید را به شما نشان می دهد.

۱. ارائه توصیه های شغلی برای کاربران

آیا تا به حال به دنبال شغل جدیدی در لینکدین بوده اید و به لیستی از مشاغل توصیه شده توجه کرده اید؟ آنها توسط هوش مصنوعی به شما تحویل داده شده است. توصیه‌های شغلی یکی از در دسترس‌ترین ویژگی‌های لینکدین مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و می‌توانند برای شناسایی فرصت‌های جدید جالب و متناسب با مجموعه مهارت‌های شما مفید باشند.

ویژگی مشاغل پیشنهادی ممکن است فرصت‌هایی را نشان دهد که مختص نقش فعلی شما هستند، اما ممکن است فرصت‌هایی را نیز ببینید که کمی سمت چپ هستند. بنابراین، علاوه بر ماندن در حوزه تخصصی خود، اگر به دنبال ایجاد یک تغییر شغلی موفق هستید، یک ویژگی فوق العاده است. به سادگی روی تب Jobs در لینکدین کلیک کنید و در قسمت Recommended for you، گزینه Show all را انتخاب کنید.

۲. پیام های مبتنی بر هوش مصنوعی

اگرچه لینکدین یک ابزار عالی برای جویندگان کار است، اما یک شبکه حیاتی برای استخدام کنندگان است. هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی در استخدام استفاده می‌شود و با لینکدین، می‌توانید از پیام‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به تماس با نامزدهای احتمالی استفاده کنید. با ویژگی پیام‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، می‌توانید ایمیل‌های ارتباطی برای فرصت‌های شغلی بسیار آسان تر ایجاد کنید.

لینکدین به شما کمک کرده تا مهارت‌های لازم برای این نقش را مشخص و توضیح شغل را به شیوه‌ای جذاب آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از ابزار پیام‌رسان هوش مصنوعی برای صحبت درباره شرکت و اینکه چرا مکان عالی برای کار است، استفاده کنید. علاوه بر این، برای داشتن شانس استفاده از نسخه اولیه این ویژگی، باید پروفایل خود را روی انگلیسی تنظیم کنید. با این حال، لینکدین قصد دارد در زمان مناسب دسترسی به ابزار را گسترش دهد.

۳. ویژگی “People You May Know”

یکی دیگر از ویژگی هایی که احتمالاً در لینکدین دیده اید، بخش People you may know در سمت راست پروفایل شما است. در اینجا، معمولاً فهرستی از افرادی را می‌بینید که ممکن است از طریق ارتباطات خود بشناسید، مانند همکاران در شرکت‌های فعلی یا گذشته و سایرین در صنعت خود. هنگامی که این افراد را پیدا کردید، می‌توانید مستقیماً از پروفایل آنها دیدن کنید یا برای آنها درخواست اتصال ارسال کنید. تب People you may know یکی از ابزارهای بسیار مفید برای شبکه سازی است.

۴. ویژگی Likelihood of Interest

نمونه دیگری از هوش مصنوعی در استخدام با لینکدین، ویژگی “Likelihood of Interest” است که در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد. وقتی استخدام‌کنندگان به سراغ افراد می‌روند، احتمال زیادی وجود دارد که بسیاری از کاربران علاقه‌ای به کشف یک فرصت جدید نداشته باشند. در نتیجه، این امر می‌تواند منجر به اتلاف وقت و از دست دادن نامزدهای با استعدادی شود که می‌خواهند به شرکت آنها بپیوندند.

لینکدین از چندین پارامتر برای تعیین اینکه آیا یک نامزد به یک فرصت شغلی بالقوه علاقه مند است یا خیر استفاده می کند. اینها شامل این است که آیا نامزد به کارفرما علاقه مند است و آیا به دنبال فرصت های کاری جدید است یا خیر. اگر یک کارمند بالقوه احتمالاً به یک نقش علاقه مند باشد، مدیران استخدام یک پیام سبز با عنوان High likelihood of interest را مشاهده می کنند. برای کسانی که ممکن است علاقه مند به یادگیری بیشتر باشند، در عوض احتمال علاقه متوسط را مشاهده خواهید کرد.

۵. پروفایل سازی

در سال ۲۰۲۳، لینکدین یک ویژگی بهینه سازی پروفایل را در حالت بتا راه اندازی کرد که به آن Enhance your profile گفته می شود. می‌توانید از این ابزار برای تنظیم عنوان خود، همراه با اصلاح بخش درباره خود استفاده کنید. از اکتبر ۲۰۲۳، این ویژگی فقط برای مشترکین LinkedIn Premium در دسترس است. با این حال، خبر خوب این است که برای ایجاد یک پروفایل شگفت انگیز به اشتراک Premium نیاز ندارید. شما می توانید پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید تا مشتریان بیشتری را به عنوان یک فریلنسر جذب کنید.

۶. ایجاد شرح شغل

علاوه بر استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌نویس پیام‌ها، استخدام‌کنندگان در لینکدین همچنین می‌توانند با استفاده از این فناوری شرح شغل ایجاد کنند. از اکتبر ۲۰۲۳، این ویژگی فقط به زبان انگلیسی و برای تعداد کمی از حساب‌های لینکدین در دسترس است – اما احتمالاً کاربران بیشتری در آینده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. با ویژگی شرح وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی، می توانید مکان افتتاحیه خود را تعیین کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید در مورد نوع شغل و نام شرکت صحبت کنید – به همراه ویژگی های مختلف دیگر.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=17392

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.