• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

اولین کنگره بین‌المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب با سخنرانی رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند برگزار شد

  • کد خبر : 16472
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
اولین کنگره بین‌المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب با سخنرانی رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند برگزار شد
اولین کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب با حضور مسئولین حوزه آب کشور ؛تشکل ها و شرکت های دانش بنیان و با سخنرانی رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران، در تاریخ 28 خرداد در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .

به گزارش فارس آگاه به نقل از صبح ایرانیان آنلاین: سیدمهدی محمدی رییس دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی مصرف آب درحاشیه برگزاری این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: حضور با نشاط محققین، ذینفعان، شرکت‌های دانش بنیان در پنل‌های مختلف و سخنرانی‌های تخصصی گام مهمی در جهت حکمرانی هوشمند آب در آینده خواهد بود .

سید مهدی محمدی رییس دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی  مصرف آب  و مدیر مسؤل صبح ایرانیان آنلاین درحاشیه برگزاری این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: حضور با نشاط محققین ،ذینفعان ،شرکت های دانش بنیان در پنل های مختلف و سخنرانی های تخصصی گام مهمی در جهت حکمرانی هوشمند آب در آینده خواهد بود .

وی افزود: رشد جمعیت و افزایش مصرف آب از  مواردی می باشد که باعث تشدید بحران آب در ایران شده است،رشد جمعیت در سالهای اخیر نیاز به منابع آبی را افزایش داده و در مقابل خشکسالی نیز با آن همسو شده و در نهایت به کاهش آب های زیرزمینی و ذخایر آبی در سدها منجر شده است،لذا برداشت بیش از حد آب های سطحی و زیرزمینی از طریق شبکه بزرگی از زیرساخت های چاه های عمیق، وضعیت آب کشور را به سطح بحرانی رسانده است  و ما امروز با حمایت رسانه ای و بهره گیری از اساتید حوزه آب برآن شدیم که دبیر خانه دائمی مدیریت هوشمند آب را ،راه اندازی کرده وبا توجه به شرایط بحرانی آب در کشور به دنبال راه حل های مناسب باشیم .

در آغاز مراسم مهندس توانا دبیر کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب ضمن خوش آمد گویی به مهمانان طی سخنانی اظهار کرد:ما امیدواریم کنگره بتواند زمینه ساز گفتمان سازی صحیحی برای جریان مصرف آب و هوشمند سازی مصرف آب شود و در این مسیر فناوری های روز دنیا را می توانیم به خدمت بگیریم وهم چنین از نظرات دستگاه های مختلف بهره بگیریم .

وی تصریح کرد : گفتمان متخصصین حوزه آب و محیط زیست درنشست هم اندیشی حکمرانی هوشمند مصرف آب می تواند در قالب یک برنامه مدون به مجلس و دولت ارائه شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.