• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

دستیابی به استانداردسازی هوشمند با استفاده از توان نخبگان ایرانی

  • کد خبر : 13475
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دستیابی به استانداردسازی هوشمند با استفاده از توان نخبگان ایرانی
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی ایران با تقویت رویکرد هوشمندانه و بهره گیری از جوانان تحصیل کرده، زمینه رقابت پذیری در عصر استاندارد را فراهم می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: آقای مهدی اسلام پناه در حاشیه مجمع عمومی ایزو، در نشست تخصصی «ایجاد اعتماد، تجارت در عصر دیجیتالی شدن» حضور یافت.
 آقای اسلام پناه در این نشست تخصصی با بیان اینکه دنیای دیجیتال و نظامند ارتقای کارآمدی و شفافیت را ممکن می‌سازد گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با تقویت رویکرد هوشمندانه و بهره گیری از جوانان تحصیل کرده، زمینه رقابت پذیری در عصر استاندارد و دیجیتال را فراهم می‌کنند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه، توسعه استاندارد‌های حوزه فناوری اطلاعات (ICT) و رشد کسب کار‌های نوپا (استارت آپ‌ها) در لبه دانش تحول‌های معجزه آسایی را رقم خواهد زد، افزود: داده کاوی و ذخیره سازی داده ها، شبیه سازی دیجیتال، تجربیات فناوری – هوشمندی جهان، هوشمندی انسان و هوشمندی اشیا را محقق می‌سازد.
اسلام پناه در این میزگرد تخصصی، ایرانیان را سرشار از هوش خدادادی و در مسیر کشف علم و کشف خلقت آفریده‌های خداوندی معرفی کرد و گفت: نمونه آن در جمهوری اسلامی ایران، سلول درمانی و بایو تکنولوژی، هوش مصنوعی و بهرمندی هوشمند و علمی از الطاف الهی و کشف راز‌های آفرینش است.
لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.