• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

بارگذاری ۶هزار رمزینه هوشمند در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان

  • کد خبر : 13429
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
بارگذاری ۶هزار رمزینه هوشمند در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از درج و بارگذاری ۶ هزار رمزینه سریع پاسخ در ۷۰۶ کتاب درسی دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی درباره رمزینه‌های سریع پاسخ در کتاب‌های درسی، گفت: رمزینه پاسخ سریع به عنوان یکی از مکمل‌های محتوای کتاب درسی از سال تحصیلی گذشته به کتاب‌های درسی اضافه شد. این رمزینه‌ها محتوا‌های افزون بر محتوای کتاب درسی هستند که در قالب محتوای الکترونیک، فیلم، گزارش، کلیپ، موشن گرافی و… در شبکه ملی رشد، بارگذاری شده و به کتاب درسی متصل شده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو، رمزینه‌های سریع پاسخ نسبت به سال قبل افزایش یافته است، گفت: در این راستا سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تولیدات معلمان، کارشناسان، شرکت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه تولید محتوای آموزشی برای تأمین محتوای رمزینه‌های کتاب درسی استفاده کرده است.

لطیفی با اشاره به برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیک، اضافه کرد: جشنواره تولید محتوای الکترونیک به عنوان یک ظرفیت فرهنگی در کشور زمینه مشارکت دانش‌آموزان و معلمان و به اشتراک گذاشتن تجربیات آموزشی آن‌ها در تولید محتوای متناسب با کتاب‌های درسی را فراهم آورده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در راستای انجام اقدام تحولی، بارگذاری رمزینه‌های سریع پاسخ در کتاب‌های درسی وارد شده است، گفت: تاکنون تعداد ۵۸۶۶ رمزینه در ۷۰۶ کتاب درج شده که به ترتیب در دوره ابتدایی ۸۹۴ رمزینه در ۵۰ کتاب، دوره اول متوسطه ۷۲۷ رمزینه در ۵۳ کتاب، دوره دوم متوسطه نظری ۱۳۱۵ رمزینه در ۱۲۷ کتاب، دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای ۲۵۸۵ رمزینه در ۳۴۰ کتاب و دوره دوم متوسطه کاردانش ۳۴۵ رمزینه در ۱۳۶ کتاب بوده است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.