• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

رویداد IFA 2022 در ماه سپتامبر امسال برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 7253
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
رویداد IFA 2022 در ماه سپتامبر امسال برگزار خواهد شد
نمایشگاه فناوری آلمان اعلام کرده که رویداد IFA در اواخر سال جاری میلادی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در حد فاصل روزهای 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور ماه) در شهر برلین برگزار می‌شود. در جریان این نمایشگاه از آخرین پیشرفت‌ها در حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی، فناوری اطلاعات و مخابرات رونمایی خواهد شد

Jens Heithecker؛ مدیر اجرایی نمایشگاه IFA و معاون ارشد مجموعه Messe Berlin Group می‌گوید: “اکنون بالاخره وقت آن رسیده تا مقدمات برگزاری یک رویداد حضوری را فراهم نموده و بستر لازم برای راه‌اندازی نمایشگاهی با مقیاس کامل در محوطه Messe Berlin را فراهم کنیم. برلین نه‌تنها پایتخت بزرگ‌ترین بازار مصرف در اروپا است؛ بلکه به‌عنوان یک مرکز رسانه‌ای تکامل‌یافته در اروپا شناخته می‌شود. همچنین بسیاری از برندهای برتر در جهان پیش‌تر از حضور خود در این نمایشگاه خبر داده‌اند. در حال حاضر برای بخش‌های تناسب اندام و سلامت دیجیتال و همچنین قسمت لوازم خانگی، درخواست‌های متعددی را دریافت کرده‌ایم.”

این خبر در حالی منتشر شده است که وضعیت ناپایدار ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۱ موجب لغو برگزاری نمایشگاه IFA شد. مارتین اکنیگ؛ مدیرعامل مجموعه Messe Berlin که به‌طور معمول میزبان رویداد IFA محسوب می‌شود؛ می‌گوید: “صنعت برای بازگشت به یک رویداد حضوری تمایل بسیار زیادی دارد و ما متعهد هستیم تا با روشی ایمن و موفق این سناریو را طی ماه سپتامبر و در شهر برلین به واقعیت تبدیل کنیم.”

بدین‌ترتیب مقر برگزاری نمایشگاه در شهر برلین با رعایت پروتکل‌های محدودکننده کووید ۱۹ برای نخستین بار پذیرای مهمانان حضوری خواهد بود. از روز ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه) کلیه بازدیدکنندگان بدون ارائه مدرک آزمایش یا واکسیناسیون قادر به حضور در رویدادهای مهم شهر برلین هستند. به‌عنوان مثال نمایشگاه Fruit Logistica طی روزهای ۵ تا ۷ آوریل (۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه) در برلین برگزار شد و بازدیدکنندگانی از بیش از ۱۱۵ کشور جهان اقدام به خریداری بلیط برای حضور در آن کردند.

 

 

بی‌تردید انتشار چنین اخباری از شهر برلین نشان می‌دهد که جهان در حال بازگشت به روزهای پیش از شیوع یک بیماری مرگبار جهانی است. امسال نمایشگاه CES 2022 نیز به‌صورت حضوری برگزار شد و اگرچه بسیاری از شرکت‌ها به‌دلیل شیوع گونه امیکرون از حضور در این نمایشگاه صرفنظر کردند؛ اما این رویداد علیرغم اعمال محدودیت‌های فراوان نظیر استفاده از ماسک و ارائه گواهی تزریق واکسن کماکان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.