• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

بینگ جایگزین گوگل در گوشی‌های سامسونگ می شود

  • کد خبر : 16019
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بینگ جایگزین گوگل در گوشی‌های سامسونگ می شود
طبق ادعای یک گزارش جدید گوگل در ماه مارس متوجه تصمیم و بررسی سامسونگ برای تغییر موتور جستجوی پیش فرض گوشی های هوشمند گلکسی و سایر دستگاه های خود شده است.

این شرکت با بیشترین فروش گوشی های هوشمند اندرویدی در سراسر جهان، به طور جدی به استفاده از موتور جستجوی بینگ مایکروسافت فکر می کند.

طبق گزارش نیویورک تایمز بر اساس پیام های داخلی گوگل، این شرکت در واکنش به این خبر وحشت کرده است. از دلایل اصلی وحشت شرکت می‌توان به پرداخت سالانه ۳ میلیارد دلار از سوی سامسونگ به گوگل برای استفاده از موتور جستجوی  آن به عنوان موتور پیش فرض اشاره کرد. همچنین عملکرد مایکروسافت در افزودن ویژگی های هوش مصنوعی مانند چت بینگ به موتور جستجوی بینگ خود دلیل بزرگی برای در نظر گرفتن تغییر است.

مذاکرات بین سامسونگ و مایکروسافت، و سامسونگ و گوگل، ظاهراً تکمیل نشده است، بنابراین هنوز ممکن است سامسونگ برای نیازهای جستجوی خود باز هم با گوگل همراه شود. با این حال، ظاهرا تصور از دست دادن سامسونگ، گوگل را به توسعه و افزودن ویژگی‌های جستجوی هوش مصنوعی بیشتر تشویق کرده است.

طبق این گزارش گوگل مشغول توسعه پروژه جدیدی با نام رمز Magi برای ارائه ویژگی های هوش مصنوعی در موتور جستجوی موجود خود است. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال در اوایل ماه آوریل به تجهیز سرویس جستجوی گوگل به هوش مصنوعی مکالمه‌ای در آینده نزدیک اشاره کرد.

طبق گزارش امروز نیویورک تایمز، Magi تبلیغات را در ترکیب نتایج جستجو نگه داشته و جستجوهایی مانند کفش، پرواز و غیره که می‌تواند منجر به تراکنش مالی شود را در صفحات نتایج خود نشان می دهد.

با توجه به این گزارش، گوگل ممکن است Magi را به طور رسمی به عموم مردم در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O خود در ۱۰ می معرفی کند. با توجه به اخبار موجود، این ویژگی های هوش مصنوعی جدید در ابتدا به حدود یک میلیون کاربر آمریکایی ارائه خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۲۳، ۳۰ میلیون کاربر به آن دسترسی خواهند داشت.

این خبر همچنین به معرفی برخی دیگر از محصولات هوش مصنوعی در دست توسعه گوگل شامل مولد هنر هوش مصنوعی خود به نام GIFI، راهی برای یادگیری زبان‌های مختلف به نام Tivoli Tutor و Searchalong ربات چت کروم اشاره می کند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16019

اخبار مرتبط

۱۰فروردین
آیا دسترسی موتورهای جستجو به سرویس Bing قطع می‌شود؟
پایان همکاری مایکروسافت با رقبا

آیا دسترسی موتورهای جستجو به سرویس Bing قطع می‌شود؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.