• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

افزونه جدید ChatGPT دسترسی این هوش مصنوعی به اینترنت را می‌کند

  • کد خبر : 15601
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
افزونه جدید ChatGPT دسترسی این هوش مصنوعی به اینترنت را می‌کند
به نقل از این مجله : OpenAI می‌گوید افزونه‌هایی برای ChatGPT قابلیت‌هایی را که به این چت‌بات‌ها اضافه می‌شوند، منتشر می‌کند و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از آن‌ها در برنامه‌های خود استفاده کنند. افزونه های این هوش مصنوعی فعلاً در مرحله آزمایشی هستند.

OpenAI می‌گوید افزونه‌هایی برای ChatGPT قابلیت‌هایی را که به این چت‌بات‌ها اضافه می‌شوند، منتشر می‌کند و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از آن‌ها در برنامه‌های خود استفاده کنند. افزونه های این هوش مصنوعی فعلاً در مرحله آزمایشی هستند. اما کاربران می‌توانند در فهرست انتظار ثبت نام کنند تا زودتر از سایرین به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

به گزارش تِک‌اسپاتیکی از افزونه های جدید ChatGPT امکان فرمولبندی پاسخ مناسب را با دسترسی به اینترنت ارائه خواهد داد. به کارکرد این چت‌بات از زمان انتشار اولیه تاکون بارها نقدهای وارد شده است. چرا که آموزش دیده است که تا سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شده است. بدین‌ترتیب، چت‌بات‌های OpenAI در پاسخ به پرسش‌های روز مشکل دارد.

به‌عنوان، مثلاً، اگر از ChatGPT درباره‌ی یک‌دفعه سؤال کنید، به شما می‌گویید تا جایی که می‌دانید هنوز زنده است.

علاوه بر این، درباره موضوعی دیگر ChatGPT ادعا می‌کند متکالف در سال ۲۰۰۳ (به‌جای ۲۰۲۳) برنده‌ای جایزه‌های تورینگ شده است. امکان دسترسی به این چت‌بات‌ها برای دسترسی به اینترنت باعث می‌شود پاسخ‌های دقیق‌تری را با اطلاعاتی که به‌روز ارائه می‌دهند، به‌طور کامل مطمئن‌تر و کاربردی‌تر باشد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=15601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.