• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

معرفی GPTBoss؛ با هوش مصنوعی چندین کارمند مجازی در اختیار داشته باشید

  • کد خبر : 15154
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
معرفی GPTBoss؛ با هوش مصنوعی چندین کارمند مجازی در اختیار داشته باشید
هوش مصنوعی GPTBoss امکان استفاده از ابزارهای مختلف و دسترسی به کارمندان مجازی برای مشاوره و پاسخ به سؤالات را فراهم می‌سازد.

محبوبیت ابزار ChatGPT در هفته‌های اخیر موجب شده است تا نسخه‌های مشابه متعددی با الهام از آن ساخته شوند که می‌توانند بسیاری از امور را به شکل خودکار انجام دهند. هوش مصنوعی GPTBoss یکی از همین عناوین است که با وعده در اختیار قراردادن کارمندان مجازی پا به عرصه گذاشته است. در مطلب پیش‌رو به نحوه کار با این ابزار و بررسی امکانات و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت.

هوش مصنوعی GPTBoss چیست؟

احتمالاً در روزهای گذشته شما هم اخبار و پست‌های داغ مرتبط با محصول جدید شرکت OpenAI را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کردید. ChatGPT نمونه ابتدایی از یک چت‌بات مبتنی بر شکل‌دهی دیالوگ با کاربران است که می‌تواند متون نوشتاری نزدیک به واقعیت تحویل دهد. طبیعتاً می‌توان کاربردهای متنوعی برای چنین محصولی در نظر گرفت و همین مسئله، توسعه‌دهندگان دیگر را تحریک به ساخت نمونه‌های مشابه کرده است.

هوش مصنوعی GPTBoss یک ابزار دیالوگ‌محور دیگر است که سعی دارد فراتر از یک وسیله سرگرمی عمل کند و کاربردهای عملی برای توانایی‌های خود پیش روی کاربران بگذارد. کاربران این ابزار می‌توانند از قسمت‌های مختلف وب‌سایت برای انجام امور مختلف مثل نوشتن کد، تولید محتوا، بازنویسی متن و… استفاده کنند.

GPTBoss

GPTBoss هر یک از قابلیت‌های گفته‌شده را در قالب یک کارمند مجازی ارائه می‌کند و تلاش دارد تا نیازهای کسب‌وکارهای کوچک را برطرف سازد. اما آیا هوش مصنوعی می‌تواند به خوبی، وظایف یک انسان را برعهده بگیرد؟ در ادامه با بررسی موارد گفته‌شده به پاسخ سؤال مذکور خواهیم پرداخت.

چگونه از GPTBoss استفاده کنیم؟

برای شروع کار به وب‌سایت GPTBoss.com مراجعه و به‌صورت رایگان در آن ثبت‌نام کنید. همچنین می‌توانید از اکانت گوگل یا دیسکورد هم استفاده کنید. سپس روی لینک قرارگرفته در داخل ایمیل فعال‌سازی کلیک کنید. خوشبختانه این وب‌سایت برخلاف ChatGPT نیازی به واردکردن شماره همراه ندارد؛ درنتیجه کاربران ایرانی هم می‌توانند آن را امتحان کنند.

بعد از تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود، وارد قسمت داشبورد شوید. در این بخش می‌توانید یک پنل در سمت چپ صفحه با عنوان Employees مشاهده کنید که در آن امکان انتخاب ابزارک‌ها (یا همان کارمندان) وجود دارد. با کلیک روی هرجای خالی که با آیکن «+» مشخص شده است، می‌توانید یک ابزارک جدید را انتخاب کنید. هر کارمند مجازی دارای اسم مختص به خود است و مهارت‌های او هم در توضیحات زیر اسم وی نوشته شده است.

هوش مصنوعی GPTBoss

برای مثال ما در این قسمت عنوان شغلی Copywriter را انتخاب می‌کنیم که در بازنویسی محتوا تخصص دارد. البته فراموش نکنید که موتورهای جستجو مثل گوگل، تا حدودی امکان تشخیص چنین متونی را دارند و بهتر است قبل از انجام چنین کاری با یک کارشناس مشورت کنید. هر کارمند مجازی می‌تواند در حوزه مشخص‌شده به شما مشاوره دهد و امکان پاسخگویی به سؤالات مطرح شده را هم خواهد داشت.

اکنون مشاهده خواهیم کرد که کارمند مجازی انتخاب‌شده به لیست سمت چپ صفحه اضافه شده است. با کلیک روی هر کارمند، به صفحه اختصاصی او هدایت می‌شوید که امکان تعامل با هوش مصنوعی و واردکردن درخواست‌های مورد نظر را به شما می‌دهد. برای مشاهده راهنمای بیشتر می‌توانید روی عنوان How to use this chat در بالای صفحه کلیک کنید. همچنین توجه داشته باشید که درحال‌حاضر محدودیت ۲۰۰۰ کلمه‌ برای پاسخ‌های ارائه‌شده از سوی GPTBoss وجود دارد و تعداد کلمات کل یک مکالمه نیز نباید بیشتر از این مقدار شود. البته با بارگذاری مجدد صفحه می‌توانید یک گفتگوی جدید ایجاد کنید.

هنگام نگارش این مطلب، چت کردن با کارمندان مجازی هوش مصنوعی GPTBoss کمی دشوار و خسته‌کننده است؛ زیرا معمولاً باید زمان زیادی برای دریافت پاسخ صرف کنید و موارد ارائه شده هم از دقت بالایی برخوردار نیستند. برای مثال در حین مکالمه ممکن است به شما پیشنهاد شود که نتیجه درقالب ایمیل ارسال گردد؛ درحالی‌که کارمندان مجازی این وب‌سایت هیچ امکانی برای ارسال ایمیل ندارند.

هوش مصنوعی GPTBoss

با بازگشت دوباره به بخش داشبورد و اسکرول به پایین و در زیر عنوان All Generators، می‌توانید تمامی قابلیت‌هایی که توسط هوش مصنوعی GPTBoss ارائه می‌شود را مشاهده کنید. برخی از مهم‌ترین امکانات در دسترس شامل موارد زیر است:

  • نوشتن خودکار کدها
  • بازنویسی، فشرده‌سازی و ساده‌نویسی متن
  • نوشتن محتوا، پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و ایمیل

برای مثال ابزار Content Writer را انتخاب می‌کنیم و از هوش مصنوعی GPTBoss می‌خواهیم که یک متن درباره ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی S22 سامسونگ در قالب تعداد کلمات مشخصی به ما تحویل دهد. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، در نگاه اول اطلاعات ارائه‌شده دقیق هستند، اما با کمی دقت متوجه می‌شوید که اغلب موارد مثل ظرفیت باتری، اندازه صفحه نمایش یا حتی نوع تراشه به درستی اعلام نشده است. همچنین در متن اشاره شده است که دستگاه مذکور از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که در واقعیت چنین قابلیتی وجود ندارد.

هوش مصنوعی GPTBoss

دلیل ارائه اطلاعات نادرست از سوی هوش مصنوعی GPTBoss، عدم دسترسی آن به اینترنت است؛ درنتیجه امکان بررسی وب‌سایت‌ها و دریافت مشخصات سخت‌افزاری دقیق گوشی سامسونگ را ندارد و براساس داده‌های قبلی خود متن را تولید می‌کند. درنتیجه هنگام بهره‌گیری از ابزارک‌ها، بهتر است درخواست‌هایی را وارد کنید که نیاز به بررسی آنلاین اطلاعات نداشته باشند.

حالا اگر به جای گلکسی S22 از هوش مصنوعی GPTBoss بخواهیم که یک متن ۵۰ کلمه‌ای درباره مشخصات سخت‌افزاری گوشی قدیمی‌تر گلکسی S8 به ما تحویل بدهد، در کمال تعجب مشاهده خواهیم کرد که تمامی مشخصات اعلام‌شده با واقعیت مطابقت دارند. این پدیده به این دلیل است که حجم زیادی از اطلاعات موجود در اینترنت در گذشته به هوش مصنوعی تحویل داده شده‌اند، اما دیتابیس مورد استفاده پیش از انتشار گلکسی S22 تهیه شده است؛ درنتیجه مطالب قدیمی‌تر اینترنت در دسترس این ابزار قرار دارند، اما به محتوای جدید دسترسی ندارد.

هوش مصنوعی GPTBoss

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی GPTBoss، ویژگی بازنویسی متن است که در چندین قالب مختلف ارائه می‌شود. برای مثال حالت ۵th grade می‌تواند متون را در سطح فهم یک دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی، ساده‌سازی کند. حالت دیگری با نام Luxury Brand هم در دسترس کاربران قرار دارد که هنگام بازنویسی روی استفاده از کلمات ثقیل تمرکز خواهد کرد. در تصویر پایین می‌توانید حالت ساده از قابلیت بازنویسی متن را مشاهده کنید.

ابزار نوشتن خودکار کد هم می‌تواند برای ایجاد تکه‌های کوچک کد کاربردی باشد؛ اگرچه توانایی چندانی در نگارش کدهای طولانی ندارد و سازندگان هوش مصنوعی GPTBoss هم روی این مسئله تأکید می‌کنند. برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست تا روی عنوان Code Writer کلیک کنید و دستور مورد نظر و زبان هدف را برای هوش مصنوعی تعریف کنید. همچنین یک ابزارک اختصاصی برای نگارش کدهای پاتون تحت عنوان Python Generator هم در نظر گرفته شده است. در مثال پایین از GPTBoss درخواست شده است تا کد لازم خروجی Hello World را در دو زبان سی و پاسکال تحویل دهد.

آیا استفاده از هوش مصنوعی GPTBoss رایگان است؟

مانند اغلب ابزارهای مشابه، هوش مصنوعی GPTBoss از توکن داخلی خود برای ارائه سرویس به کاربران بهره می‌برد. هر کاربر هنگام ثبت‌نام ۲۵ هزار توکن هدیه رایگان دریافت می‌کند که برای امتحان‌کردن قابلیت‌ها و امکانات آن کاملاً کافی خواهد بود. همچنین امکان خرید توکن اضافی هم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. ارزان‌ترین بسته پیشنهادی شامل ۵۰ هزار توکن به ازای ۱۰ دلار در ماه ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=15154

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.