• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

رویکرد جدید ساندرلند بریتانیا برای هوشمندسازی شهر

  • کد خبر : 12515
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
رویکرد جدید ساندرلند بریتانیا برای هوشمندسازی شهر
اعضای شورای شهر ساندرلند بریتانیا در نظر دارند برای بهبود زیرساخت‌های ارتباطی با کمپانی‌های مختلف به همکاری بپردازند تا طرحی شش هفته‌ای را در این رابطه پیاده کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساندرلند یکی از شهرهای هوشمند پیشروی بریتانیا به‌شمار می‌رود که مدیران آن تاکنون تدابیر کارآمد متعددی در راستای هوشمندسازی شهری ارائه داده‌اند. اعضای شورای شهر ساندرلند به تازگی از آغاز همکاری خود با کمپانی‌های تکنولوژیک مختلف خبر داده و مدعی شده‌اند، به زودی یک طرح جدید در زمینه ارتقای اینترنت اشیا و اینترنت پرسرعت ۵G در شرکت‌های نوپا پیاده خواهد شد. طرح جدید، ایجاد نرم‌افزارهای جدیدی را شامل می‌شود که هزینه لازم برای توسعه آن‌ها ۱۰ هزار پوند ارزیابی شده است.

مدیران ساندرلند در نظر دارند به منظور پیاده‌سازی طرح جدید خود، تیم‌های متعددی تشکیل دهند که هریک از اعضا، موظف به شرکت در کارگاه‌های آموزشی مختلف و جلساتی است که با حضور متخصصان برگزار می‌شود و آموزش‌هایی در زمینه فرصت‌های متعدد شبکه‌ای در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رویکرد جدید ساندرلند برای هوشمندسازی شهر

برنامه‌های آموزشی مربوطه توسط گروهی از متخصصان باتجربه در مرکز نرم‌افزار ساندرلند برگزار می‌شود که این افراد در نظر دارند، شرکت‌های نوپای شهر را به منظور افزایش فرصت ارائه نوآوری به سمت خود جذب کنند. شرکت‌کنندگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قادر به حضور در کارگاه‌های آموزشی خواهند بود و متخصصان نیز برای ارائه خدمات آموزشی خود، هیچ دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

موضوعات آموزشی در این کارگاه‌ها بسیار متنوع است، با این حال چالش‌های مربوط به اینترنت اشیا و ۵G مؤثر بر مهارت‌ها، آموزش، تولید و خانه‌های هوشمند بیش از هر مبحث دیگری مورد تمرکز قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، در این کارگاه‌ها نحوه ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرها و منازل برای عملکرد بهتر اینترنت اشیا و ۵G مورد توجه قرار می‌گیرد و بر هوشمندسازی ساندرلند به عنوان هدف نهایی، تمرکز می‌شود.

پیش از این نیز، همکاری مدیران ساندرلند با کمپانی‌های تکنولوژیک به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در زمینه هوشمندسازی شهری منجر شده بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعهد همکاری ۲۰ ساله بین این شهر و شرکت فناوری Bai برای طراحی، ایجاد و عملی کردن زیرساخت دیجیتالی نسل بعد اشاره کرد که به ساخت شبکه سلولی کوچک ۵G در شهر منجر شد و افزایش سرعت انتقال اطلاعات دیجیتالی را در زمینه آموزش، رفاه اجتماعی و تولید در پی داشت.

رویکرد جدید ساندرلند برای هوشمندسازی شهر

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=12515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.