• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
14
آیت‌الله هادوی تهرانی خطاب به ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند:

کار خوبی را شروع کرده‌اید./ امیدوارم استقامت کنید. + فیلم

  • کد خبر : 6426
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
کار خوبی را شروع کرده‌اید./ امیدوارم استقامت کنید. + فیلم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند، چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ تعدادی از مسئولین ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه علمیه با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله هادوی تهرانی از بیانات این استاد حوزه و دانشگاه بهره‌مند شدند.

آیت‌الله هادوی تهرانی خطاب به ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند: کار خوبی را شروع کرده‌اید / امیدوارم در این کار سخت استقامت کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند، چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ تعدادی از مسئولین ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه علمیه با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله هادوی تهرانی از بیانات این استاد حوزه و دانشگاه بهره‌مند شدند. (فیلم دیدار)

آیت‌الله هادوی تهرانی در این جلسه پس از آشنایی با فعالیت‌های ستاد به اهمیت ورود نظام اسلامی به مساله هوش مصنوعی اشاره نموده و به بیان توضیحاتی در خصوص پیشینه ورود فضای مجازی به کشور در دهه‌های اخیر پرداختند. ایشان با بیان این مسأله که در دهه هفتاد حوزه علمیه در زمینه فضای مجازی پیشگام بود، از تاریخچه و اهداف تاسیس سایت جهانی «اسلام کوئست» مطالبی فرمودند.

آیت‌الله هادوی با اشاره به برخی دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در فضای فناوری‌های هوشمند، یکی از وظایف نظام اسلامی را مدیریت دیتای شیعی برشمرده و در این راستا به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه علمیه از جمله ایجاد پایگاه دایره المعارف اسلامی (اسلام پدیا) اشاره نمودند.

این استاد معظم حوزه و دانشگاه در ادامه خطاب به اعضای ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند افزود: فعالیتی که در ستاد شروع کرده‌اید کار بسیار خوبی‌ست. ایشان در همین راستا با عنایت به شناسنامه تدوین شده ستاد، به بیان رهنمودهایی راهگشا در خصوص پیشرفت هر چه بهتر در این زمینه پرداخته و استقامت را یکی از لوازم موفقیت در این راه دانستند.

آیت الله هادوی تهرانی در پایان برای عزیزان فعال در ستاد آرزوی صبر و توفیق نموده و از خداوند متعال هدایت به سمت بهترین روش‌ها را در این راه، را برای سربلندی جهان تشیع، اسلام و حوزه علمیه مسألت فرمودند.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار دبیر محترم ستاد #دکتر_قاسمی به معرفی مجموعه، اهداف و راهبردهای آن پرداخته و همچنین معاون گفتمان‌سازی ستاد حجه‌الاسلام و المسلمین رنجبر گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد طی سالهای اخیر ارائه نمودند.

برای مشاهده فیلم کامل این دیدار به لینک زیر مراجعه کنید:

https://aparat.com/v/b1F5X

پایان./

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=6426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.