• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

آغاز طرح آزمایشی واقعیت مجازی برای خودروهای الکتریکی در سئول

  • کد خبر : 7434
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
دولت سئول، پایتخت کره جنوبی، اعلام کرده است که به زودی ساخت یک واقعیت مجازی برای آزمایش خودروهای الکتریکی را به پایان خواهد رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سئول در تلاش هستند برای افزایش هوشمندی و پایداری شهری اقدامات جدیدی اعمال کنند که در این راستا، بهبود سیستم حمل‌ونقل شهری یکی از اثربخش‌ترین گام‌ها خواهد بود. در واقع جایگزینی خودروهای معمولی با وسایل نقلیه الکتریکی، یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهر برای تحقق اهداف خود است که از طریق نوآوری‌های مختلف قابل اجرا خواهد بود. یکی از این نوآوری‌ها، بهره‌گیری از واقعیت مجازی است که به زودی احداث بستر اجرای آن به پایان می‌رسد.

مدیران سئول در نظر دارند با استفاده از تکنولوژی دوقلوی دیجیتال برای ایجاد واقعیت مجازی، جهت آزمایش خودروهای الکتریکی در شهر بهره گیرند و از طریق آن به کاهش ترافیک، بهبود وضعیت هوا و تغییرات اقلیمی کمک کنند.

معاون حمل‌ونقل شهرداری سئول ادعا کرده است که به زودی یک پلتفرم اینترنتی برای شهر ایجاد خواهد شد که امکان آزمایش خودروهای الکتریکی را از طریق فناوری دوقلوی دیجیتال فراهم می‌آورد.

آغاز طرح آزمایشی واقعیت مجازی برای خودروهای الکتریکی در سئول

نقش مشارکت بیشتر توسعه‌دهندگان در حل مشکلات شهری

مدیران پایتخت کره جنوبی بر این باور هستند که هرچه تعداد توسعه‌دهندگان یک پروژه بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری نیز برای ایده‌پردازی فراهم می‌آید. به همین دلیل، فراخوان متخصصان و نهادهای مختلف برای بهبود فناوری خودروهای الکتریکی در رأس اهداف آن‌ها برای اجرای پروژه جدید خواهد بود. هزینه لازم برای پیاده‌سازی پروژه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون وون (واحد پول رایج کره جنوبی) خواهد بود که بخش اعظم آن را شرکای پروژه از کشورهای همسایه به عهده گرفته‌اند.

از سوی دیگر، مدارس و کمپانی‌های پایتخت نیز موظف شده‌اند سرمایه‌های کلانی را صرف جمع‌آوری داده‌های مربوط به مطالعه و توسعه فناوری‌های خودروهای بدون راننده کنند و از این طریق، گامی در تحقق هدف جدید بردارند.

مدیران سئول در نظر دارند در مرحله اول، واقعیت مجازی را در مرکز شهر و مناطق Sangam و Gangam پیاده کنند و در صورت موفقیت پروژه، آن را در سراسر شهر گسترش دهند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.