• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

زاکربرگ هدست واقعیت مجازی آینده متا را به نمایش گذاشت

  • کد خبر : 7431
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
زاکربرگ هدست واقعیت مجازی آینده متا را به نمایش گذاشت
مارک زاکربرگ در فیسبوک خود، دمویی از این هدست واقعیت مجازی آینده متا را که هنوز از آن رونمایی نشده به اشتراک گذاشت. این محصول در حال حاضر با نام رمز پروژه کامبریا شناخته می‌شود.

مارک زاکربرگ در فیسبوک خود، دمویی از این هدست واقعیت مجازی آینده متا را که هنوز از آن رونمایی نشده به اشتراک گذاشت. این محصول در حال حاضر با نام رمز پروژه کامبریا شناخته می‌شود. بنا به گزارش TechCrunch، اگرچه تصویر این هدست در این ویدئو محو شده بود، اما زاکربرگ تجربه «واقعیت ترکیبی» آن را به نمایش گذاشت که دوربین‌های رنگی هدست جدید، در حالی که تجربه‌ای شبیه به بازی را پوشش می‌دادند، ویدئوهای عبوری را از جهان بیرونی نشان می دادند.

این شرکت قبلاً اعلام کرده است که امیدوار است از این دستگاه برای تجربیاتی فراتر از بازی، به‌ویژه بهره‌وری استفاده کند، اگرچه این نسخه‌ی نمایشی که “The World Beyond” نام دارد قطعاً به بازی شبیه‌تر بود.

هدست ۲۹۹ دلاری Quest ۲ این شرکت نیز دارای دوربین‌های عبوری بودند، اما آن‌ها فقط تصاویری در مقیاس خاکستری ثبت می‌کردند، در حالی که سنسور‌های داخلی Cambria قادر به ثبت تمام رنگ‌ها هستند که تجربه‌های وسیع تری را برای کاربر ممکن می‌سازد. همچنین این هدست یک حسگر عمق ویژه دارد که به آن کمک می‌کند تا محتوای دیجیتال را با دقت بیشتری در فضای فیزیکی کاربر قرار دهد.

گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده بود نشان می‌داد که قیمت این هدست ۷۹۹ دلار خواهد بود، اگرچه سخنگوی متا در آن زمان گفت که قیمتاین محصول به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.