• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
19
معاون تربیت و آموزش ارتش:

مدیریت کوانتوم و هوش مصنوعی، سرفصل‌های جدید ارتش در حوزه آموزش

  • کد خبر : 7397
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
مدیریت کوانتوم و هوش مصنوعی، سرفصل‌های جدید ارتش در حوزه آموزش
معاون تربیت و آموزش ارتش در راستای رسیدن به علوم قدرت‌آفرین از مدیریت کوانتوم و هوش مصنوعی سرفصل‌های جدید ارتش در حوزه آموزش خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش درخصوص محورهای آموزش در ارتش، افزود : رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی حرکت به سمت دانش‌ها و علوم قدرت‌آفرین نوپدید است و بر این اساس، سرفصل‌های آموزشی جدید در ارتش تدوین شده است.

امیر شیخ افزود: امروز نواندیشی، متفاوت‌اندیشی و به‌کارگیری تمامی مؤلفه‌های قدرت ملی را در حوزه راهبردهای جدید آموزشی ارتش در دستور کار خود قرار داده‌ایم و این تغییرات در حوزه‌های دانشگاهی در بخش‌های دانش‌پایه و مبانی نمودار شده است.

امیر سرتیپ علیرضا شیخ افزود: تغییر در حوزه راهبردهای آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش آموزش‌های تخصصی در تغییر رویکردها و به‌کارگیری ابزارهای جدید و فناورانه پدیدار شده است.

معاون تربیت و آموزش ارتش تاکید کرد: مهم‌ترین تغییر در حوزه راهبردهای آموزشی ارتش در بخش تربیتی، ساخت رزمنده‌ای توانمند است که در مواجهه با تغییرات محیطی و شرایط سخت، ایستایی مقتدرانه‌ای در حوزه مأموریتی داشته باشد؛ چراکه یک فرد رزمنده باید در هر شرایطی آماده به رزم و پاسخگوی تهدید باشد.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت علوم نوپدید از جمله کوانتوم، مدیریت کوانتومی، هوش مصنوعی، علوم شناختی و حوزه‌های قدرت‌آفرین علوم شناختی و جنگ نرم در حال حرکت است و در همین رابطه کتاب‌ها و منابع ارزشمندی را تالیف و سرفصل‌های آموزشی جدید را ایجاد کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. عجب خخخ

  2. عجب ها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.