• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

هوش مصنوعی به کمک تولید در شرکت “آذین خودرو” می‌آید.

  • کد خبر : 7303
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
هوش مصنوعی به کمک تولید در شرکت “آذین خودرو” می‌آید.
آیین کلنگ زنی طرح توسعه شرکت آذین خودرو و تقدیر از نیروهای کار مبتکر و خلاق این گروه تولیدی در حالی به انجام رسید که دربخشی از این مراسم عنوان شد هوش مصنوعی به کمک فرایند تولید دراین شرکت می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این مراسم که صبح امروز پنج شنبه برگزار شد مدیرگروه صنعتی آذین خودرو با اشاره به هجمه ایجاد شده علیه صنعت خودروسازی کشور گفت: در شرایط سخت تحریمی  و با تلاش قطعه سازان وشرکت های خودروساز سال گذشته بستر تولید ۹۰۰ هزار خودرو در کشور فراهم شده است.

رضا رضایی افزود: کار با تلاش و پشتکار و جدیت معنا پیدا می کند و اگر این باور در نزد فعالان تولیدی و صنعتی ایجاد شود دستاوردهای بزرگی رقم خواهد خورد.

وی افزود: در دوران تحریم و متعاقب آن کرونا دشواری های بسیاری را شاهد بوده ایم اما درهمین فضای طاقت فرسا توانسته ایم افتخارات بسیاری را در حوزه قطعه سازی رقم بزنیم که باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرد .

رضایی با بیان اینکه به زودی بخش زیادی از فرایند کار در شرکت آذین خودرو توسط هوش مصنوعی هدایت و راهبری خواهد شد گفت: مقدمات این کار در سال گذشته آغاز شده و در برخی از بخش ها نیز اجرایی شده و امسال شکل وسیع تری به خود خواهد گرفت.

مدیر گروه صنعتی آذین خودرو با تبریک هفته کار و کارگر به فعالان عرصه تلاش گفت: هرچه قدر بین کارگر و کارفرما تعامل و هم افزایی باشد در نهایت تولید ارتقاء خواهد یافت.

قائم مقام شرکت آذین خودرو نیز در این مراسم نوآوری و دانش بنیان بودن،تولید محصول باکیفیت و مشتری مداری را از محورهای کاری این شرکت از بدو شروع به کار عنوان کرد.

بزرگمهر ادیب گفت: شرکت آذین خودرو سومین دهه فعالیت خود را پشت سر می گذارد و توانسته دستاوردهای خوبی را رقم بزند که آخرین ومهمترین آن راه اندازی خط تولید سانروف برای انواع خودرو در این شرکت بوده که در سطح ایران و خاورمیانه بی سابقه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.