• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2022 را اعلام کرد

  • کد خبر : 7230
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2022 را اعلام کرد
اپل امروز اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) خود در سال ۲۰۲۲ را در قالب آنلاین و از  ۶ تا ۱۰ ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار خواهد کرد و شرکت در آن برای همه توسعه دهندگان رایگان است. غول کوپرتینویی با تکیه بر تجاربی که در دو سال گذشته از برگزاری رویدادهای مجازی کسب کرده، قصد دارد WWDC22 را به کامل‌ترین شکل ممکن برگزار کرده و در آن از آخرین نوآوری‌های خود در بخش‌های مختلف رونمایی کند. همچنین، سیستم عامل‌های جدید iOS ،iPadOS ،macOS ،watchOS و tvOS به نمایش گذاشته خواهند شد و توسعه دهندگان اجازه خواهند یافت تا به مهندسین و فناوری‌های اپل برای یادگیری نحوه تولید اپلیکیشن‌های پیشگامانه و تجربیات تعاملی عالی، دسترسی داشته باشند.

سوزان پرسکات، معاون ارتباطات جهانی توسعه دهندگان و بازاریابی سازمانی و آموزشی اپل درباره رویداد جدید این شرکت می‌گوید:

WWDC همواره فرصتی برای ایجاد ارتباط و تعامل با توسعه دهندگان بوده است. با این رویکرد، WWDC22 از توسعه دهندگان سراسر جهان دعوت می‌کند تا گرد هم آمده و ببینند چگونه می‌توان بهترین ایده‌ها را زنده کرد و همه آنچه را که ممکن است، انجام داد. ما عاشق ارتباط با توسعه دهندگان خود هستیم و امیدواریم که همه شرکت کنندگان انرژی مضاعفی را در رویداد پیش رو تجربه کنند.

به گفته اپل، جمعیت توسعه دهندگانش این کمپانی اکنون به ۳۰ میلیون نفر رسیده است که عدد بسیار قابل توجهی است و شرکت به آن می‌بالد. علاوه بر کنفرانس آنلاین، اپل در روز ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) یک رویداد ویژه را برای توسعه دهندگان و دانش آموزان در اپل پارک میزبانی خواهد کرد که در آن می‌توانند به همراه بینندگان آنلاین، سخنرانی اصلی و ویدیوهای از قبل آماده شده توسط اپل را تماشا کنند. همچنین یک چالش موسوم به Swift Challenge هم برای دانش آموزان طراحی و از آن‌ها خواسته شده که یک اپلیکیشن Swift Playgrounds با موضوع دلخواه خود تولید کنید و آن را تا ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) ارسال کنید.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.