• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

توییتر اضافه شدن دکمه ادیت (ویرایش) را به این شبکه تأیید کرد

  • کد خبر : 7226
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
توییتر اضافه شدن دکمه ادیت (ویرایش) را به این شبکه تأیید کرد
توییتر اکنون یک سهامدار عمده جدید دارد و آن هم کسی نیست جز ایلان ماسک مشهور! اولین کاری که ایلان ماسک پس از تصاحب 9.2 درصد از سهام شرکت انجام داد، این بود که از دنبال کنندگانش پرسید آیا خواهان اضافه شدن دکمه ادیت (ویرایش) به توییتر هستند؟ حدود 4 میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و پاسخ کاملاً قاطع بود. 73.6 درصد از افراد شرکت کننده، به دکمه ادیت رأی مثبت دادند و اعلام کردند که موافق افزودن این ویژگی هستند.

حال، تیم روابط عمومی توییتر فاش کرده که توسعه دهندگان این شرکت از سال ۲۰۲۱ روی قابلیت ویرایش توییت‌ها کار می‌کردند و مرحله آزمایشی این ویژگی از ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

توییتر پیش از این در روز ۱ آوریل نیز کار کردن بر روی دکمه ادیت را اعلام کرده بود، اما کسی آن بیانیه را جدی نگرفت، چرا که به نظر می‌رسید دروغ اول آوریل باشد! اما اکنون اکانت رسمی تیم روابط عمومی این شرکت با انتشار یک تصویر گیف نشان داده که دکمه «ویرایش توییت» در منوی سه نقطه و درست زیر گزینه Add/Remove from Lists قرار خواهد داشت.

جی سالیوان، رئیس بخش محصولات مصرفی توییتر، این ویژگی را پرتقاضاترین ویژگی توییتر در چند سال اخیر دانسته و فاش کرده است که تیم توسعه هنوز به زمان نیاز دارد تا تعیین کند که چگونه این کار را به درستی انجام دهد.

دکمه ادیت به صورت یک ویژگی بتا ابتدا در اختیار کاربران پریمیوم Twitter Blue (سرویس پولی و اشتراکی توییتر) قرار خواهد گرفت و بعد از دریافت بازخوردهای کافی در مورد اینکه این ویژگی چگونه کار می‌کند و چه کمی و کاستی‌هایی دارد، برای کاربران عادی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.