• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

گوگل مپ با به روزرسانی های جدید می آید

  • کد خبر : 7220
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
گوگل مپ با به روزرسانی های جدید می آید
گوگل مپ اعلام کرده که به زودی چراغ‌های راهنمایی، علائم توقف و سایر ویژگی‌های جدید را به برنامه اضافه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، با اضافه شدن ویژگی‌های جدید، گوگل مپ همچنان پیشرفت می کند. امروز، گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای اپلیکیشن Maps اعلام کرد. به عنوان مثال، اکنون اطلاعات عوارضی در برنامه اضافه شده تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا از جاده عوارضی استفاده کنید یا از جاده های معمولی بدون عوارض.

هنگامی که این ویژگی اجرا شود قبل از رسیدن به مقصد نهایی می دانید که چقدر باید عوارض پرداخت کنید. گوگل می گوید که این اطلاعات از مقامات محلی اخذ عوارض می آید. گوگل می‌گوید که برای دریافت هزینه‌های تخمینی، عواملی مانند هزینه استفاده از کارت عوارض یا سایر روش‌های پرداخت، روز هفته و میزان در زمان مشخص را بررسی می‌کنیم.

گوگل مپ به شما امکان انتخاب جاده‌های رایگان را می‌دهد و ضربه زدن بر روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش مسیرها به شما این امکان را می دهد که گزینه های مسیر خود را انتخاب کنید( از جمله مسیری که از پرداخت عوارض جلوگیری می کند.)

از این ماه، قیمت عوارض در نسخه‌های iOS و اندروید Maps برای ۲۰۰۰ جاده عوارضی در ایالات متحده، هند، ژاپن و اندونزی ظاهر می‌شود. گوگل به زودی کشورهای بیشتری را به این لیست اضافه خواهد کرد.

گوگل در حال کار بر روی سهولت دسترسی به گوگل مپ در iOS است. ویجت سفر پین شده به شما امکان می دهد به سفرهایی که در تب go خود در برنامه گوگل مپ پین کرده اید دسترسی داشته باشید. ویجت زمان رسیدن شما، حرکت بعدی را با استفاده از حمل و نقل عمومی نشان می دهد و حتی اگر در حال رانندگی هستید مسیری را پیشنهاد می کند و ویجت جستجوی گوگل مپ فعلی برای iOS در حال کاهش است به طوری که شما فقط یک ضربه با پیمایش به مکان های مورد علاقه خود فاصله دارید.

برای دریافت ویجت‌های جدید، مطمئن شوید که آخرین نسخه گوگل مپ را در دستگاه iOS خود اجرا می‌کنید. علاوه بر این، در عرض چند هفته، می‌توانید روی میانبر گوگل مپ در برنامه Apple Watch ضربه بزنید و ناوبری به سرعت شروع می‌شود. با اضافه شدن “Take me home” به اپل واچ روی آن ضربه بزنید و مسیرهایی دریافت خواهید کرد که واقعاً شما را به خانه می برد.

گوگل نقشه های گوگل را فراتر از ناوبری سفر گسترش داده است. این برنامه همچنین به شما پیشنهادهایی در مورد محل اقامت، محل غذا خوردن و کارهایی که هنگام رسیدن به مقصد خود انجام دهید، می دهد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7220

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.