• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

به روزرسانی جدید اپل برای حل مشکل تخلیه باتری آیفون

  • کد خبر : 7155
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
به روزرسانی جدید اپل برای حل مشکل تخلیه باتری آیفون
اپل با به روزرسانی نسخه جدید iOS 15.4 مشکلاتی که بعد از به روزرسانی اخیر در برخی از تلفن های آیفون ایجاد شده بود را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ثریا به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش، شرکت غول پیکر الکترونیک آمریکایی، نسخه جدید سیستم عامل دستگاه های هوشمند، iOS را با نام iOS 15.4 چند هفته پس از انتشار نسخه قبلی، iOS 15.4 عرضه کرد. نسخه جدید، مشکل تخلیه باتری در برخی از آیفون هایی که نسخه قبلی iOS 4.15 را نصب کرده اند را حل می کند.

وب سایت Cnet.com که متخصص در زمینه مسائل فناوری است، نشان داد که برخی از کاربران تلفن های آیفون اپل در سایت شبکه اجتماعی توئیتر شکایت هایی در مورد تخلیه باتری دستگاه پس از نصب نسخه ۴.۱۵ iOS ثبت کردند و بخش پشتیبانی فنی اپل نیز از طریق توئیتر به شکایات مشتریان پاسخ داد. حساب توئیتری اپل نوشت: طبیعی است که برخی از برنامه‌ها و ویژگی‌ها در یک بازه زمانی، حداکثر ۴۸ ساعت پس از به‌روزرسانی سیستم‌عامل اصلاح شوند.

آخرین نسخه همچنین اشکالی را که باعث می‌شود برخی از دستگاه‌های بریل هنگام مرور متن یا پیام هشداری پاسخ ندهند، و همچنین اشکالی که باعث می‌شود برخی از دستگاه‌های شنود آیفون ارتباط خود را با برخی از برنامه‌های خارجی قطع کنند، برطرف می‌کند.

اپل iOS 15.4 را در ۱۵ مارس منتشر کرد. آخرین به روز رسانی شامل قابلیت استفاده از تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی حتی با پوشیدن ماسک توسط کاربر، فناوری کنترل جهانی و ۳۷ ایموجی جدید است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=7155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.