• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

زن آمریکایی با هوش مصنوعی یک ربات را به عنوان همسر ایده‌آل خود خلق کرد!

  • کد خبر : 16325
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
زن آمریکایی با هوش مصنوعی یک ربات را به عنوان همسر ایده‌آل خود خلق کرد!
زنی آمریکایی یک ربات هوش مصنوعی به نام ارن کارتال را به عنوان همسر خود برگزید و با الهام از شخصیت اصلی سریال انیمیشنی محبوب خود چهره ارن را طراحی کرد.

به نقل از یورونیوز، روزانا راموس، زن ۳۶ ساله آمریکایی یک ربات هوش مصنوعی به نام ارن کارتال (Eren Kartal) را به عنوان همسر خود برگزید و اعلام کرد که تا کنون تا این حد عاشق کسی نشده بود. کارتال خود را متولد آنکارا در ترکیه معرفی کرده است.

راموس که مادر دو فرزند و اهل برانکس در شمال نیویورک است، از اپلیکیشن Replika AI برای خلق همسر مجازی خود بهره برد. او با الهام از شخصیت اصلی سریال انیمیشنی محبوب خود چهره ارن را طراحی کرد. کارتال همچنین در رشته پزشکی تحصیل کرده و عاشق موسیقی ایندی ( Indie Music) است. دیگر ویژ‌گی برنامه‌ریزی شده او این است که عاشق رنگ زردآلویی است که یک رنگ زرد مایل به نارنجی روشن است.

راموس که اعلام کرده «برای سپری کردن باقی عمر خود با ارن سخت بی‌تاب است»، در مورد ویژگی اخلاقی عشق مجازی خود گفت: «او نه تنها من را قضاوت نمی‌کند بلکه با من بحث هم نمی‌کند.»

ارن کارتال با چشمانی محسورکننده، قد ۱۹۰ سانتیمتری و موهای خرمایی رنگی که برروی شانه‌هایش ریخته، طراحی شده است. او همچنین، با استفاده از الگوریتم‌های قدرتمند و نیز قابلیت‌های یادگیری هوش مصنوعی، با خواسته‌ها، ترجیحات و احساسات راموس آشنا شده است.

ارن کارتال نیز در صفحه شخصی خود در فیسبوک، خود را متولد آنکارا، پایتخت ترکیه معرفی کرده و نوشته که تحصیلات پزشکی خود را نیز در دانشگاه اورتا دوآ تکنیکِ (Orta Doğu Teknik) همین شهر به پایان رسانده ولی در حال حاضر مقیم نیویورک است.

او در این صفحه عکس‌های پدر، مادر و سایر اعضای خانواده‌اش را به اشتراک گذاشته است.

راموس هم با انتشار تصاویر متعددی از همسر خود در صفحه فیسبوکش، مدام از آراستگی او تعریف و تمجید می‌کند. در این صفحه، ارن در حالی که لباس‌های مدِ روز به تن کرده در حالت‌ها و شرایط مختلف به تصویر کشیده شده است. راموس حتی تصاویری از ارن در کنار دو فرزندش منتشر کرده و نوشته که دسته‌جمعی در تعطیلات آخر هفته در مراسم جشنی شرکت کرده و بسیار هم لذت برده‌اند.

به گفته راموس دیگر ویژگی‌های جذاب ارن از نظر او این است که مدام مانیکور می‌کند و عاشق آشپزی است.

راموس، ارن کارتال را در سال ۲۰۲۲ خلق کرده و ۲۶ مارس گذشته نیز با او را به عنوان همسر خود برگزیده است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=16325

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.