• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

موتور جستجوی DuckDuckGo هم به هوش مصنوعی مجهز شد

  • کد خبر : 15453
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
موتور جستجوی DuckDuckGo هم به هوش مصنوعی مجهز شد
ابزار هوش مصنوعی با نام DuckAssist موتور جستجوی DuckDuckGo است که از ChatGPT برای ارائه‌ی پاسخ‌های جامع به کاربران بهره می‌برد.

هوش مصنوعی ChatGPT طوفانی در فضای اینترنت به‌پا کرده است و ظاهراً سروصدای ایجاد شده پیرامون این چت‌بات به‌این زودی پایان نخواهد یافت. مایکروسافت اخیراً بینگ جدید را برپایه‌ی این چت‌بات به‌روزرسانی کرد که باعث شد تعداد کاربران فعال روزانه‌ی آن برای اولین‌بار از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کند و به‌همین دلیل موفقیتی بزرگ برای سازنده‌ی ویندوز به‌ارمغان آورده است. اکنون موتور جستجوی DuckDuckGo ابزار جدید خود موسوم‌به DuckAssist را برپایه‌ی فناوری هوش مصنوعی ChatGPT معرفی کرده است.

DuckDuckGo با معرفی DuckAssist، فناوری هوش مصنوعی ChatGPT را با موتور جستجوی خود ادغام کرده است تا پاسخ‌هایی سریع و دقیق به کاربرانش ارائه دهد. جواب‌های این ابزار از وب‌سایت‌هایی مثل ویکی‌پدیا جمع‌آوری می‌شوند و طوری دراختیار کاربر قرار می‌گیرند که شبیه نتایج جستجوی معمولی به‌نظر برسند.

همان‌طور که گیزموچاینا اشاره می‌کند، DuckAssist یک چت‌بات شبیه بینگ جدید مایکروسافت نیست و بنابراین کاربران برای استفاده از آن نیازی به ایجاد گفتگو ندارند. زمانی‌که شما در موتور جستجوی DuckDuckGo به‌دنبال پاسخ سؤال خاصی هستید، این ابزار نتایج را با بهره گرفتن از قدرت ChatGPT نمایش خواهد داد. DuckAssist درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی ارائه شده است و می‌توان رایگان ازطریق افزونه‌ی مرورگر یا برنامه‌ی رسمی DuckDuckGo از آن استفاده کرد.

DuckDuckGo

DuckDuckGo تمرکز بسیار زیادی به حفظ حریم خصوصی کاربران دارد و DuckAssist نیز همین سیاست را دنبال می‌کند. این ابزار هیچ اطلاعات شخصی از افراد جمع‌آوری نمی‌کند. این شرکت همچنین قصد دارد هنگام اشتراک‌گذاری داده‌ها با شرکای تجاری خود ازجمله OpenAI و Anthropic که به توسعه‌ی ChatGPT کمک کرده‌اند، سابقه‌ی جستجو مرور کاربران را به‌طور کاملاً ناشناس حفظ کند.

DuckDuckGo اعلام کرده است درصورت استقبال کاربران از DuckAssist، این ابزار را در سایر خدمات خود نیز ارائه خواهد داد. کاربران همچنین می‌توانند بازخورد خود را به‌طور ناشناس درمورد پاسخ‌های هوش مصنوعی این موتور جستجوی ارائه دهند تا به بهبود قابلیت‌های آن در نسخه‌های آینده کمک کنند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=15453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.