• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

اذعان فرمانده ارتش اسرائیل به بهره گیری از هوش مصنوعی در ترور فرماندهان فلسطینی

  • کد خبر : 15118
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
اذعان فرمانده ارتش اسرائیل به بهره گیری از هوش مصنوعی در ترور فرماندهان فلسطینی
فرمانده واحد ۸۲۰۰ (واحد علوم داده و هوش مصنوعی) ارتش رژیم صهیونیستی از نقش ابزارهای سایبری به منظور شناسایی و ترور فرماندهان حماس پرده برداشت.

ژنرال «یوآو (؟)» فرمانده واحد علوم داده و هوش مصنوعی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان کنفرانس هفته «هوش مصنوعی» که در دانشگاه تل آویو برگزار شد گفت: ارتش اسرائیل در جریان نبرد ۱۰ روزه سال ۲۰۲۱ با حماس توانست تا حداقل یکی از فرماندهان واحدهای موشکی و یکی از از اعضای واحد ضد زرهی حماس را با بهره گیری از تکنیک های جمع آوری داده و هوش مصنوعی به شهادت برساند.

این ژنرال اسرائیلی از شناسایی ۲۰۰ هدف ترور جدید در میان فرماندهان مقاومت فلسطین در طول نبرد ۱۰ روزه سال ۲۰۲۱ با استفاده از روش های دیجیتال خبر داد و افزود: هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا حلقه دوستان نزدیک، سطح دسترسی افراد، رتبه و جایگاه اشخاص را در ساختار و تشکیلات سیاسی و نظامی حماس به دست آوریم و با شناسایی موقعیت و مکان های تردد هر فرد زمینه مطلوبی را برای ترور رهبران شاخص حماس به دست آوریم.

فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی از نبرد ۱۰ روزه نظامیان صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطینی در سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان نخستین نبرد دیجیتال یاد کرد و افزود با بهره گیری از سیستم های دیجیتال قدرت عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۱۰ روز نبرد با مجاهدین فلسطینی ۱۵۰ برابر افزایش یافت.

اظهارات این فرمانده ارشد صهیونیست در شرایطی است که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات شمشیر قدس توانست تا با به چالش کشیدن تمامی توانمندی های نظامی ارتش اسرائیل از جمله سامانه پدافندی «گنبد آهنین» بیش از ۱۰۰۰ مورد انواع موشک و راکت را به سوی سرزمین های اشغالی شلیک نماید و سیستم های هوشمند راداری و پدافندی از رهگیری این حجم انبوه از موشک و راکت بازماندند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=15118

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.