• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

هوش مصنوعی ChatGPT علاوه بر مقاله نویسی در امتحانات مختلف نمره قبولی می آورد

  • کد خبر : 14945
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
هوش مصنوعی ChatGPT علاوه بر مقاله نویسی در امتحانات مختلف نمره قبولی می آورد
هوش مصنوعی ChatGPT محصول شرکت OpenAI علاوه بر نوشتن مقاله می تواند قابلیت های دیگری را نیز از خود نشان دهد. با وجود زمان کم از عرضه این فناوری هوش مصنوعی، ChatGPT توانسته در آزمون های مختلف قبول شود.

هوش مصنوعی ChatGPT محصول شرکت OpenAI علاوه بر نوشتن مقاله می تواند قابلیت های دیگری را نیز از خود نشان دهد. با وجود زمان کم از عرضه این فناوری هوش مصنوعی، ChatGPT توانسته در آزمون های مختلف قبول شود.

به گزارش‌ پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند به نقل از اینسایدر، هوش مصنوعی ChatGPT توانسته هر هفته با قبولی در آزمون های مختلف افراد را شگفت زده کند. این هوش مصنوعی تاکنون چندین آزمون مربوط به دانشگاه های مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

چندی پیش برخی محققان از این هوش مصنوعی در آزمون گواهی پزشکی ایالات متحده استفاده کردند و نتایج آن نیز به شکل مقاله منتشر شد.

به گفته پژوهشگران ChatGPT توانسته بدون هیچ گونه آموزشی در آزمون های مربوطه نمره قبولی یا نزدیک به قبولی را کسب کند. این هوش مصنوعی توانست امتحانات مربوط به چهار دوره دانشکده حقوق را نیز در دانشگاه مینه سوتا با موفقیت بگذراند. اگر چه نمرات دریافتی بسیار بالا نبود اما توانست دوره های دانشکده را پاس کند.

الکس برزو، روزنامه نگار Big Think برای آزمایش ChatGPT ده سوال از کوئیز میکروبیولوژی آماده کرد. وی که خودش مدرک دکترای رشته میکروبیولوژی را دارد اعلام کرد این سوالات در حد آزمونهای نهایی دانشگاهی بودند. البته ChatGPT توانست این آزمون را نیز براحتی پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.