• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

کسب‌وکارهای فناورانه در کشورهای اسلامی ارتقا می‌یابند

  • کد خبر : 14575
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
کسب‌وکارهای فناورانه در کشورهای اسلامی ارتقا می‌یابند
«نشست سرمایه‌گذاری فناوری 2023» با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در کشورهای اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی‌هشت برگزار می‌شود تا هم‌افزایی میان کشورها برای توسعه کسب‌وکارها بیشتر شود.

«نشست سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳» با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در کشورهای اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی‌هشت برگزار می‌شود تا هم‌افزایی میان کشورها برای توسعه کسب‌وکارها بیشتر شود.

این نشست که  ۸  و ۹ اسفندماه سال جاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود؛ یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که هدف از برگزاری آن؛ بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل کشورهای مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم‌افزایی بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران این حوزه است.

پارک فناوری پردیس فراخوانی برای حضور استارتاپ‌ها و سرمایه‌پذیران در نشست سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳ (TIM) منتشر کرده است و از متقاضیان خواسته است تا ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در این رویداد می توانند به آدرس اینترنتی https://techpark.ir/ مراجعه کنند.

این رویداد فرصتی برای شناسایی سرمایه‌گذاران کشورهای عضو سازمان دی‌هشت و دیگر کشورهای اسلامی است تا در گام اول باعث هم‌افزایی بین فعالان این بخش شود و در گام‌های بعدی با همکاری صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ازیک‌طرف و کارآفرینان و شرکت‌های نوپای دارای نوآوری که فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در معرض دید قرار می‌دهند، هدف سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نوآورانه و فناورانه را رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.