• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال تایلند:

پیشرفت‌های ایران در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال بومی قابل تحسین است

  • کد خبر : 14192
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
پیشرفت‌های ایران در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال بومی قابل تحسین است
"چایوت تاناکامانوسورن" Chaiwut Thanakamanusorn وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال تایلند روز پنجشنبه در دیدار با "عیسی زارع پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در سئول، پیشرفت های ایران در زمینه اپلیکیشن‌ها و خدمات دیجیتال بومی را تحسین کرد.

“عیسی زارع پور” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به دعوت وزیر علوم و ارتباطات کره جنوبی برای شرکت در کنفرانس وزیران  ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرده است.

وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال تایلند در دیدار با “عیسی زارع پور” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، ضمن تحسین پیشرفت اپلیکیشن‌ها و خدمات دیجیتال بومی در ایران خواستار همکاری بیشتر و شراکت پایدار دو کشور در توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

“چایوت تاناکامانوسورن” Chaiwut Thanakamanusorn همچنین برای حضور در ایران و امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دو کشور در جهت ارتقای سطح تعاملات ابراز علاقه کرد.

زارع پور نیز در این دیدار با اشاره به سوابق همکاری‌ها و تعاملات قبلی دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تداوم تعاملات و نشست‌های مشترک تا رسیدن به ایده‌های عملی در راستای تعریف اقدامات و پروژه‌های مشترک استقبال کرد.

“اسکاپ” یکی از پنج کمیسیون منطقه‌ای سازمان ملل متحد است که به منظور ایجاد زمینه‌های همکاری و تفاهم در مسائل اجتماعی و اقتصادی بین کشورهای منطقه و راهنمایی و مساعدت به آنها تاسیس شده است.

“اسکاپ” هدف های خود را از طریق تشکیل اجلاس های سالانه و کمیته‌هایی که در زمینه‌های تغذیه و کشاورزی، صنایع، مسکن، تکنولوژی، محیط زیست، آب های زیرزمینی، جمعیت، بنادر و کشتیرانی، توسعه اجتماعی، حمل و نقل، آمار، ارتباطات، جهانگردی، توسعه مناطق روستایی و همکاریهای منطقه‌ای فعالیت می کنند، دنبال می کند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.