• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور:

باید در حوزه فضای مجازی قوی شویم

  • کد خبر : 14140
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
باید در حوزه فضای مجازی قوی شویم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: متأسفانه در حوزه فضای مجازی ضعیف هستیم و لازم است در این قوی شویم.

حجت السلام مجید سماواتی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از ۴۰۰ روستا در شهرستان نیشابور ۸۰ نفر مرد مبلغ بصورت متمرکز در فضای روستاهای نیشابور در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور افزود: ۳۰۰ نفر مبلغ زن در سیستم داریم که از این تعداد ۷۰ مبلغ فعال داریم که از این تعداد ۳۰ نفر در مدارس در حال فعالیت هستند.

وی ابراز کرد: ۱۰۰ مسجد در شهر نیشابور داریم که از این تعداد ۵۰ مسجد فعال داریم و مابقی بدلیل عدم حضور امام جماعت فعال نیست که در حال برنامه ریزی جهت رفع این موارد هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: کلاس‌های عفاف حجاب در مدارس نیشابور تعطیل شده است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه این کلاس‌ها مجدد در شهرستان نیشابور فعال شود.

وی گفت: مبلغین نیشابور آمادگی دارند در حوزه جلوگیری از اعتیاد مردم ورود کنند و جلساتی در این زمینه نیز با مسئولین شهرستان برگزار کرده‌ایم.

سماواتی اظهار کرد: آموزش و پرورش باید مجدد اردوهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی را فعال کند تا دانش آموزان بتوانند خود را تخلیه کند و در کلاس‌های توجیهی به مهارت‌های زندگی دست پیدا کنند.

سماواتی ابراز کرد: متأسفانه در حوزه فضای مجازی ضعیف هستیم و لازم است در حوزه فضای مجازی قوی شویم تا شبهاتی که در این فضا مطرح می‌شود به خوبی تبیین شود تا از سو استفاده دشمن از مردم جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.