• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

حفظ و نگهداشت متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در دستور کار وزارت ارتباطات

  • کد خبر : 14052
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
حفظ و نگهداشت متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در دستور کار وزارت ارتباطات
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعامل با سازمان اداری استخدامی کشور زمینه لازم را برای به کارگیری نخبگان این حوزه در بخش‌های مختلف دولت، ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، بیست و پنجمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور و سایر اعضا برگزار شد. در این جلسه ابتدا گزارش پیشرفت پروژه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و سایر پروژه‌های اولویت دار دولت الکترونیک ارائه شد. این جلسه مصوباتی داشت که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تحقق آنها سرعت و کیفیت ارائه خدمات دولتی به طرز محسوسی افزایش خواهد یافت.

در همین رابطه عیسی زارع پور با انتشار پستی در صفحه خود در یکی از پیام رسان‌های داخلی اظهار کرد: ️با توجه به اهمیت موضوع حفظ و نگهداری متخصصان حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرمایه های ملی کشور، با دستور رئیس محترم جمهور مقرر شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعامل با سازمان اداری استخدامی کشور زمینه لازم را برای به کارگیری نخبگان این حوزه در بخش های مختلف دولت، ایجاد کرده تا علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای زندگی و ارتقای دانش و مهارت های آنان مشکلات کاری و معیشتی آنان نیز پیگیری شود. ️

همچنین در این جلسه تمامی دستگاه های دولتی موظف شدند، تا پایان سال جاری حداقل ۵۰ درصد از خدمات خود را در قالب پنجره هوشمند ملی خدمات ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=14052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.