• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج:

دشمن به دنبال مدیریت کامل بر فضای مجازی و رسانه‌ها است

  • کد خبر : 13982
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
دشمن به دنبال مدیریت کامل بر فضای مجازی و رسانه‌ها است
مدیر مدرسه خاتم الانبیا(ص) سنندج گفت: دشمن با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای که در اختیار دارد، به دنبال مدیریت کامل بر فضای مجازی و رسانه است تا جایی که به تازگی همین رسانه‌های معاند عملا سخنان مدیر حوزه‌های علمیه کشور را به صورت کاملا ناشیانه‌ای تحریف کرده بودند.

حجت الاسلام سید محمد نبوی مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در هر زمانی مورد طمع و دشمنی معاندان بوده‌اند که در حال حاضر بیشتر این عداوت‌ها در قالب جنگ نرم می‌باشد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، گفت: در این میان دشمن برای رسیدن به منافع خود در حوزه‌های علمیه، طلاب را هدف برنامه‌ها و هجمه‌های خویش قرار می‌دهد و لذا طلاب باید به خوبی دشمن شناس و با بصیرت باشند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد انفعال در حوزه‌های علمیه به ویژه در بین طلاب در این شرایط خاص کشور است، از این رو تلاش دارد که قدرت فکری جامعه اسلامی یعنی حوزه‌ها را از کار بیندازد، بنابراین طلاب لازم است که برای جلوگیری از عملی شدن این نقشه دشمن، نسبت به سواد رسانه‌ای اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج با تأکید بر اینکه دشمن در این روزها به تغییر و تحریف واقعیت‌ها روی آورده است، گفت: دشمن با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای که در اختیار دارد، به دنبال مدیریت کامل بر فضای مجازی و رسانه است تا جایی که به تازگی همین رسانه‌های معاند عملا سخنان آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور را به صورت کاملا ناشیانه‌ای تحریف کرده بودند.

حجت الاسلام نبوی بیان کرد: می‌طلبد طلاب با مسلح کردن خود به سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، توطئه‌های دشمن را بشناسند و نسبت به خنثی کردن آن همت ورزند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.