• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13824
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود
ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران iAAA در حوزه سلامت و پزشکی، با ۳ میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از ۵ میلیارد ریال جایزه برای دیگر تیم‌های برتر تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان)، باهدف آشنایی، آموزش و ایجاد زمینه جذب و اشتغال علاقه‌مندان به فناوری هوش مصنوعی در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرایند آموزشی و عملی رقابت محور بصورت حضوری و غیرحضوری، مهارت­های لازم را به شرکت کنندگان ارائه دهد.

در این مسیر، بسیاری از فعالان و تصمیم‌گیران حوزه هوش مصنوعی، همراه این مسابقه خواهند بود. شرکت AIMedic، پارک فناوری فردا، شرکت های­وب، بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت نوروبیز، بانک فردا، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن‌بازار ملی ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها بخشی از همراهان این مسابقه هستند.

فرایند این مسابقه ۵ ماه بوده و شرکت­کنندگان ۸۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه­های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می­کنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزار‌های کسب و کار را در وبینار‌ها و سمینار‌های مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد. در این مسابقه به افراد فرصت داده می­شود تا به صورت عملی با نیاز‌های واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت­های مختلف و آزمون­های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم/فرد بر اساس شاخص­های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می­ کند.از دیگر مزایای این مسابقه، کسب امتیاز نخبگی از سوی بنیاد ملی نخبگان برای سه تیم برتر در قالب طرح شهید بابایی و امکان استخدام در شرکت­های بزرگ صنعتی در حوزه هوش مصنوعی است؛ به طوری که افراد پس از طی کردن فرایند دوره آموزشی، بر اساس آموزش­ها و توانمندی‌های فردی برای استخدام در شرکت­ها معرفی و آماده می­شوند. افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر می­توانند به وبگاه مسابقه، به آدرس WWW.IAAA.AI مراجعه نمایند. لینک سایت: https://iaaa.ai/

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.