• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

هوشمند سازی خدمات در دستور کار پلیس راهور است

  • کد خبر : 13592
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
هوشمند سازی خدمات در دستور کار پلیس راهور است
رمضانی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بحث هوشمندسازی در حوزه های مختلف محقق شده، گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته فراجا را حول همین محور پیاده می‌کنیم.

سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا اظهار کرد: پلیس راهور یکی از پلیس‌های اجتماعی و خدماتی است که همواره در خدمت مردم بوده و در تمام ساعات شبانه روز در حوزه خدمت رسانی به مردم و عابران پیاده و سرنشینان و رانندگان وسایل نقلیه کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: همکاران در گرما و سرما و شبانه روز تلاش می‌کنند تا خدمتی درخور لیاقت و شایستگی به مردم در سراسر کشور ارائه کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا موضوع تسهیل در رفت و آمد مردم در حوزه درون شهری و جاده‌ای و محور‌های مواصلاتی کشور را به عنوان یکی از اهداف اصلی و راهبردی پلیس راهور فراجا عنوان کرد و گفت: بحث هوشمند سازی و تحول سیستمی موضوع دیگری است که باید در خدمات ترافیکی ایجاد شود.

سردار رمضانی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بحث هوشمندسازی و تحول سیستمی در حوزه شماره گذاری، صدور گواهینامه و اجرائیات پلیس راهور محقق شده، اظهار کرد: ما بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته فراجا را حول همین محورها پیاده سازی می‌کنیم.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا همچنین با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۱۶ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۴۰ هزار نفر هم زخمی می‌شوند ،گفت: این موضوع هزینه مادی و معنوی زیادی به کشور تحمیل می‌کند.

سردار رمضانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حرکت جهادی و همراهی مردم در حوزه راهبرد اصلی پلیس فراجا یعنی کاهش تلفات و کشته‌های ناشی از آن بتوانیم گام‌های اساسی را برداریم.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.