• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

آغاز ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران از امروز

  • کد خبر : 13387
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
آغاز ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران از امروز
ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران با 3 میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از 5 میلیارد ریال جایزه ازامروزآغاز شد.

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران iAAA در حوزه سلامت و پزشکی، با ۳ میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از ۵ میلیارد ریال جایزه از روز شنبه مورخ ۱۹ شهریور ماه  ۱۴۰۱ آغاز شد.

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران، iAAA با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرآیند مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش­های لازم به علاقه ­مندان ارائه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه، ۳ مسئله واقعی را رفع کند. در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می توانند از ظرفیت های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.

در این مسیر بسیاری از فعالان و تصمیم­­گیران همراه این مسابقه خواهند بود. بنیاد ملی نخبگان، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت های­وب بخشی از همراهان این مسابقه هستند.

فرآیند این مسابقه ۵ ماهه بوده و شرکت­ کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه­ های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می­ کنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزارهای کسب و کار را در وبینارها و سمینارهایی که برایشان  مشخص شده، آموخته و با چالش های روز بیشتر آشنا خواهند شد. درادامه به این افراد فرصت داده می­ شود  تا به صورت عملی با نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت­های مختلف و آزمون­های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم یا فرد بر اساس شاخص­های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می­ کند.

از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت­های بزرگ فعال در این حوزه است. افراد پس از طی کردن فرآیند آموزش، بر اساس آموزش­ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت­ها آماده می ­شوند.

افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر می­توانند به وبگاه مسابقه، به آدرسWWW.IAAA.AI  مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.