• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
فرمانده کل انتظامی کشور ؛

راه اندازی سامانه پلیس من، هوشمند سازی خدمات

  • کد خبر : 13205
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
راه اندازی سامانه پلیس من، هوشمند سازی خدمات
به گفته فرمانده کل انتظامی کشور در راستای هوشمند سازی خدمات سامانه پلیس من راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ به گفته فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع هوشمند سازی یکی از موضوعات مهمی است که در سال های اخیر در حوزه فراجا با قوت دنبال می شود گفت در این زمینه پلیس من راه اندازی شده است.

در حال حاضر بیش از ۲۰ خدمت از طریق سامانه پلیس من به مردم در حال انجام است، پلیس همراه هم برای کارکنان نیروی انتظامی است که در این سامانه گارکنان نیروری انتظامی با مراجعه به این سامانه کار های خودشانف ماموریت خودشان را با دقت و سرعت بیشتر انجام دهند. همچنین تعقیب مجرمان هم هم راحت از گذشته صورت گرفته و باعث پیشرفت در کارها بوده است.

سردار حسین اشتری افزود:دربحث شماره گذاری طی مدت کوتاه بیش ار ۱۱ میلیون نوبت اینترنتی داده شده و نیاز ی به حضور مردم درمراکز شماره گذاری نبوده است.

وی با اشاره به رشد ۵۴ درصدی صدور گواهینامه و همچنین افزایش ۱۶ درصدی برخورد با تصادفات حادثه ساز در سال جدید، از تداوم طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیف شده در پارکینگ ها خبر داد و گفت: مردم می توانند با مراجعه به پارکینگ ها نسبت به ترخیص موتورسیکلت های خود اقدام کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی خبر داد.

تصریح کرد: در راستای پیاده روی اربعین چهار مرز رسمی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی با  هماهنگی های به عمل آمده آماده پذیرش زائران اربعین حسینی  است.

سردار اشتری افزایش قیمت صدور گذرنامه ها را تکذیب کرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته تلاش می شود تا شرط اعتبار ۶ ماهه گذرنامه را به یک ماه تقلیل یابد و در صورت توافق دولت عراق و وزارت کشور نسبت به صدور برگه های عبور موقت برای زائران اربعین تسهیلاتی فراهم شود.

وی در  زمینه عملکرد فرماندهی انتظامی استان همدان گفت:با همکاری و تلاش جهادی همکاران در استان همدان و حضور میدانی و استفاده از تجهیزات و فناوری های روز، فرماندهی انتظامی استان همدان رتبه خیلی خوب را به دست آورده که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله  است و انتظار می رود با تلاش همکاران و همراهی و همکاری مردم ولایت مدار این استان با فرزندان خود در مجموعه  انتظامی به وضعیت مطلوبتری برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با اقتدار و حضور هوشمندانه با افرادی که به حقوق مردم تعدی کنند برخورد و اجازه گردن کشی به اراذل و هنجارشکنان را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.