• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
در فصلنامه داخلی انیگما منتشر شد:

گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده

  • کد خبر : 13148
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده
انجمن علمی دانشجویی آمار دانشگاه اراک، شماره سوم از فصلنامه «انیگما» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده»، «نرم‌افزار جولیا»، «مقایسه‌ی آمار وزارت بهداشت با آمار مرکز ایران پیرامون موارد خودکشی»، «مارکوف» و «سرگرمی به زبان R» عناوین مطالبی است که در این شماره نشریه انیگما دیده می‌شود.

در مطلب سخن سردبیر این نشریه آمده است: «به نام خداوند صاحب قلم، آخرین نسخه‌ی فصل‌نامه انیگما را با تیم تحریریه فعلی دست به قلم شده‌ایم. ما این نشریه را به چشم شریان حیاتی رشته‌ی آمار در دانشگاه اراک نگاه می‌کردیم که توانایی دانشجویان را درحوزه‌ی آمار به جریان بیندازیم، روابط علمی برقرار کنیم و آن چه که برای خودمان جذاب است را در قالب انیگما منتشر کنیم. در این شماره، فرصت آخری است که با شما خوانندگان این نشریه سخن بگوییم. باید اعتراف کنیم که هرگز فکر نمی‌کردیم دو شماره‌ی قبلی این فصل نامه تا این حد مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد. خالصانه از شما سپاس‌گزاریم که ما را دنبال کردید. امیدواریم که راه ما ادامه داشته باشد چرا که در ورطه‌ای که علم آمار را هنوز به عنوان سرشماری می‌شناسند، سعی بر پیشتازی و معرفی آن داشته‌ایم.»

آتوسا رستمی و کوثر سلیمی، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه انیگما را بر عهده داشتند و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی این نشریه می‌توانند به کانال @araku_statistics مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.