• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

شهردار اصفهان: اصفهان فردا، اصفهان هوشمند است

  • کد خبر : 13145
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شهردار اصفهان: اصفهان فردا، اصفهان هوشمند است
یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی و حفاظت، عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان امروز (سه‌شنبه، ۴ مرداد) در آیین گشایش همزمان یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی و حفاظت با ارائه گزارشی، گفت: امروز در این نمایشگاه پذیرای ۷۰ شرکت از هفت استان کشور هستیم.

احمدرضا طحانیان افزود: در این نمایشگاه ۲۵ شرکت دانش بنیان و خلاق حضور دارند و همچنین ۱۲ رویداد آموزشی و کارگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این نمایشگاه فضایی را فراهم می‌کند که شهرداری‌های استان و کل کشور بتوانند با شرکت‌هایی که ارائه خدمات می‌دهند، ارتباط بگیرند.

سید امیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین، گفت: ما برای اداره شهر نیاز به نگاه آینده، ایده‌های جدید، تفکرات نوین و استفاده از تجربیات مثبت داریم و این نمایشگاه سعی دارد تمام این موارد را کنار هم داشته باشد.

وی ابرازامیدواری کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌ها باشد و موجب رونق بازار در بخش مدیریت شهری، حمل و نقل و ترانزیت شهری و در بخش ایمنی و حفاظت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان‌ افزود: نمایشگاه مدیریت شهری با بحث مبلمان شهری شروع شد و امروز یازدهمین دوره این نمایشگاه است و تصور می‌کنم مسیر خوبی را طی کرده است.

شهردار اصفهان نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: نگاه ما به اصفهان باید متفاوت و جدید باشد.

علی قاسم‌زاده افزود: گاهی نمایشگاه‌ها برای حل مسایل جاری و ارایه خدمات استاندارد است و گاهی نگاه به اصفهان فرداست.

وی‌ تاکید کرد: اصفهان فردا، اصفهان هوشمند است و باید این کار با شیب ملایمی انجام شود. به همین منظور در حوزه اجرایی، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و … کار کرده‌ایم.

قاسم زاده‌ به افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند توصیه کرد که توجه به این نگاه داشته باشند و ابرازامیدواری کرد که بخشی از ارائه دستاوردهای این نمایشگاه کمک کند تا یک قدم به سمت اصفهان فردا نزدیک شویم.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.