• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

دانش ایرانی؛ مزاج شناسی با هوش مصنوعی!

  • کد خبر : 13135
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
دانش ایرانی؛ مزاج شناسی با هوش مصنوعی!
خدمات و محصولات گیاهان دارویی و طب سنتی از حوزه‌هایی است که به واسطه ورود شرکت های فعال در حوزه گیاهان دارویی، با رشد همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، گیاهان دارویی و طب سنتی صنعتی است که می‌تواند هم‌پای صنعت دارویی و محصولات مرسوم و پذیرفته شده در جهان به نیازهای دارو و درمانی پاسخ دهند و طبیعت را به سلامتی جامعه پیوند دهند. رویکرد شرکت خدمات مشاوره‌ای علوم تغذیه و طب سنتی طعام اسرار ارائه خدمات پژوهشی در زمینه‌های تغذیه، صنایع غذایی، گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و علم مزاج شناسی به‌صورت علمی است.

از محصولات این شرکت می‌توان به فرآورده دارویی طبیعی به شکل اسپری دهانی ایران‌ساخت، که با مشارکت کارخانه داروسازی جابر ابن حیان ساخته شده و به‌عنوان یک داروی درمان کرونا هم‌اکنون در تمام داروخانه‌ها موجود است، اشاره کرد.

سامانۀ ایرانی مزاج شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی

محصول دیگر این شرکت، یک سامانه بسیار پیشرفته و ثبت اختراع شده برای تشخیص مزاج سرشتی با فیس اسکنینگ بنام دیجی نیت است که در اختیار محققین حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و درگاه‌های دکتر مزاج و آی مزاج از این سامانه تغذیه می‌شوند.

لیمو محصولی در زمینه رژیم‌درمانی و بیسکوفیت که یک نوع بیسکویت لاغری و ضد اشتهای فراسودمند سینبیوتیک است از دیگر محصولات این شرکت خلاق محسوب می‌شوند. این شرکت همچنین سامانه مزاج شناسی را با بهره گیری از علوم دیجیتال و هوش مصنوعی طراحی کرده است.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.