• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

طرح نظارت هوشمند به زودی در سطح کشور اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 13060
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
طرح نظارت هوشمند به زودی در سطح کشور اجرایی می‌شود
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: مقدمات اجرای طرح نظارت هوشمند آماده شده و به زودی شاهد راه‌اندازی و اجرای این طرح در کشور خواهیم بود تا رصد و پایش کالاها از مبدا تا مقصد انجام یابد و از بسیاری از تخلفات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، غلامرضا حسن‌پور ظهر امروز در دیدار با رئیس اصناف استان اردبیل اظهار داشت: درصدد هستیم تا با تلاش‌های به عمل آمده تمامی اهداف و برنامه‌های بسیج اصناف به صورت کامل اجرایی شود و بتوانیم با اجرای طرح نظارت هوشمند و بازرسی‌های سیستمی به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: ورود جدی به بحث نظارت و بازرسی با حمایت همه‌جانبه از اصناف و بازاریان و جلوگیری از تخلفات با جدیت پیگیری می‌شود و درصدد هستیم به تمامی اهداف و خواسته‌های مد نظر در این زمینه دست یابیم و در کنار بازرسان اصناف و بازار نسبت به تامین نیرو در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کنیم.

حسن‌پور تصریح کرد: درصدد هستیم با همکاری خوب جهاد کشاورزی و صمت استان نسبت به تامین نیرو در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کنیم و از ظرفیت بازرسان اصناف و بازار نیز بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: شروع نظارت و بازرسی‌ها از مبدا و محل تولید و نیز استقرار ۵۰ شرکت تولید روغن برای جلوگیری از تخلفات احتمالی انجام یافته و با توجه به این که کمتر از ۵ درصد تخلفات در صنوف و خرده‌فروشی‌ها انجام می‌شود ۹۵ درصد انحراف‌ها مربوط به واحدهای بزرگ تولیدی است که در صورتی که نظارت بیشتری بر تولیدکنندگان و گلوگاه‌ها انجام شود می‌توانیم از گران‌فروشی جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان گفت: رضایت چندانی در مسئله آرد و نان وجود ندارد؛ به همین منظور نظارت و بازرسی از ادارات و کارخانه‌های آرد شروع شده و تلاش و جدیت بر این است تا با تلاش به عمل آمده از هدررفت منابع و فروش خارج از شبکه آرد از مبدا از تخلف نانوایی‌ها جلوگیری به عمل آید.

حسن‌پور افزود: هوشمندسازی و اجرای طرح‌های نظارتی با همکاری دولت و نظارت هوشمند برای رصد و پایش کالاها و با کمترین دخالت نیرو امری لازم و ضروری برای اجرای نظارت هوشمند و سیتمی در این فرآیند است تا با کمترین دخالت نیرو بیشترین نظارت هوشمند و سیستمی را در این فرآیند داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مقدمات اجرای این طرح آماده شده و به زودی شاهد راه‌اندازی طرح نظارت هوشمند در کشور خواهیم بود تا رصد و پایش کالاها از مبدا تا مقصد انجام یابد و از بسیاری از تخلفات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=13060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.