• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
تولید یک شرکت دانش بنیان داخلی؛

استفاده از واقعیت افزوده برای انتخاب دکوراسیون

  • کد خبر : 12512
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
استفاده از واقعیت افزوده برای انتخاب دکوراسیون
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوران این شرکت موفق به طراحی و تولید سامانه واقعیت افزوده‌ای شدند که در انتخاب نقش و رنگ فرش به مشتری کمک می‌کند.

سید عماد عبدالمطلبی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوران این شرکت، دستیارهوشمندی را طراحی کردند که در خرید اثاثیه منزل و انتخاب فرش مناسب خانه به کمک خانواده‌ها آمده است. این شرکت در حال حاضر در حوزه انتخاب فرش به صورت مجازی به مشتریان خدمات می‌دهد و تا ۲ ماه آینده در دسترس کل کشور قرار خواهد گرفت.

یکی از مشکلات خانواده‌ها در تهیه فرش این بوده که نمی‌توانستند فرش مورد نظرشان رابرای مثال با مبل یا پرده هماهنگ کنند؛ اما به کمک این سامانه می‌توانند فرش را از فروشگاه انتخاب وآن را در فضای داخل خانه به کمک دوربین هوشمند گوشی‌شان جاگذاری کرده وحتی طرح و رنگ آن را نیز تغییر دهند و سپس برای خرید اقدام کنند.

استفاده از واقعیت افزوده برای انتخاب دکوراسیون/// بماند عکس متن ندارد

مدیرعامل این شرکت بیان کرد: این سامانه که به صورت شخصی سازی طراحی شده برای اولین بار در دنیا توسط محققان این شرکت دانش بنیان به صورت صفر تا صد ایرانی تولید شده است. مشتریان می‌توانند در این سامانه شخصی سازی شده فرش خود را به صورت سه بعدی مشاهده کرده و آن را به کمک صفحه نمایش موبایلشان در خانه خود نیزرصد کنند که چه طرح و نقشی می‌تواند با اسباب دیگر خانه هماهنگ باشد.

این سامانه که بر گرفته از هوش مصنوعی است، مشتری از داخل خانه می‌تواند روی فرش مجازی راه برود و حتی جزئیات آن را در تلفن همراه خود ببیند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=12512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.