• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

ایجاد ۲ رشته-گرایش با موضوع انرژی‌های نوین در دانشگاه علم و صنعت

  • کد خبر : 12493
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
ایجاد ۲ رشته-گرایش با موضوع انرژی‌های نوین در دانشگاه علم و صنعت
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم وصنعت ایران از افزودن دو رشته-گرایش تحصیلی با موضوع انرژی‌های نوین در دانشکده فناوری‌های نوین و امضای تفاهم‌نامه با وزارت نیرو و اخذ مجوز ایجاد پارک علم‌و فناوری خبر داد و مرکز رشد این دانشگاه را بستری مناسب برای شکوفایی استعدادها و اشتغال دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر یونسیان در دومین نشست صمیمانه دانشجویان نخبه ورودی ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی با اعلام این خبر به برخی سوالات و دغدغه‌های دانشجویان در رابطه با ایجاد بستری برای اشتغال، کارورزی و موضوعاتی همچون انرژی‌های نوین پاسخ داد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دانشگاه علم و صنعت به بیان اهداف برگزاری این نشست پرداخت و ایجاد فرصتی برای طرح مشکلات و مسائل دانشجویان و پرداختن به راه حل‌های آن را از دلایل برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت و توانایی انسان در شکوفایی استعدادهایش در قالب خودشناسی، نبود برنامه و تعیین هدف را موجب افول این قدرت خدادادی دانست و تاکید کرد: باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند، بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان فراهم شود.

وی نخبگان را سرمایه کشور دانست و در ادامه اظهار کرد: برای رفع مسائل دانشجویان و ادامه‌دار شدن جلسات دانشجویی، دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، برنامه‌هایی را با محوریت برگزاری نشست‌های ترمی، تشکیل گروه‌های جمعی در قالب کانون یا مجمع نخبگان و ایجاد بستری برای شکوفایی ظرفیت‌ها در شکل دید و بازدیدهای علمی برنامه‌ریزی کرده است.

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر سعیدی، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت نیز در پاسخ به سوالات دانشجویان، به ملزومات تنظیم قوانین خوابگاهی با توجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و شرایط خوابگاه اشاره و تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با توجه به سایت طراحی شده در معاونت دانشجویی و حتی تماس با شماره موبایل من، درخواست‌های خود را مطرح و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=12493

اخبار مرتبط

۲۲اردیبهشت
وبینار «کاربرد هوش‌مصنوعی در متاورس»
انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه علم‌وصنعت برگزار می کند:

وبینار «کاربرد هوش‌مصنوعی در متاورس»

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.