• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

نوزادان دنیای متاورس تا ۵۰ سال آینده محبوب خواهند شد

  • کد خبر : 12475
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
نوزادان دنیای متاورس تا ۵۰ سال آینده محبوب خواهند شد
کاتریونا کمپبل، یک کارشناس ارشد هوش مصنوعی معتقد است در اوایل دهه ۲۰۷۰، از هر ۵ زوج، یک زوج ممکن است یک نوزاد دیجیتالی را به جای نوزاد واقعی انتخاب کند. نوزادان واقعیت مجازی در متاورس وجود خواهند داشت و با لمس یک دکمه زنده می شوند. کمپبل گفت این مفهوم پتانسیل این را دارد که تغییرگر بازی تکنولوژیک باشد و می‌تواند به حل مسائلی مانند افزایش جمعیت کمک کند.

اقتصاد۲۴– نوزادان واقعیت مجازی صحبت می کنند، پاسخ های احساسی شبیه سازی شده ارائه می دهند، حافظه دیجیتالی دارند و در زمان واقعی بزرگ می شوند. آنها می توانند از طریق یک سرویس اشتراک با حداقل ۲۵ دلار در ماه در دسترس باشند. کاتریونا آنها را نسل «تاماگوچی» می نامد. تاماگوچی یک بازی حیوان خانگی مجازی به شکل یک اسباب بازی جاکلیدی مانند، تخم مرغی شکل است که دارای سه دکمه B، A و C است که با فشار دادن آنها، فعالیت هایی مانند غذا دادن به تاماگوچی خود، بازی کردن، تمیز کردن آن را، انتخاب کرده و انجام می دهید.

والدین از طریق نسل بعدی عینک‌های واقعیت افزوده یا AR (augmented reality) و دستکش‌های لمسی، نوزادان واقعیت مجازی را می‌بینند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. دستکش های لمسی، حس لمس واقعی را هنگام دست زدن به اشیاء مجازی یا هولوگرافیک می‌دهد. آنها هیچ هزینه ای برای تغذیه ندارند، فضایی را اشغال نمی کنند و تا زمانی که برای زندگی برنامه ریزی شده اند، سالم می مانند.

نوزادان دنیای متاورس تا ۵۰ سال آینده محبوب خواهند شد

تخمین زده می شود که در حال حاضر روزانه ۳۵۰,۰۰۰ نوزاد در سراسر جهان به دنیا می آیند که بسیار بیشتر از تعداد مرگ و میرها است. اما تا سال ۲۱۰۰، کل جمعیت جهان می‌تواند به ۱۱ میلیارد نفر برسد؛ با کلان‌شهرهای شلوغ و مملو از جرم، بیماری و کمبود شدید مواد غذایی. مطالعه ای در سال ۲۰۲۰ در مورد اینکه چرا زوج ها بچه دار نشدن را انتخاب می کنند، به این نتیجه رسید که تقریباً ۱۰ درصد به دلیل نگرانی از رشد بیش از حد جمعیت، بدون فرزند باقی می مانند. ۱۰ درصد دیگر به دلیل هزینه های تربیت فرزند، تشکیل خانواده نمی دهند.

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=12475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یاخدا!!! دنیا دیگه ارزش زندگی ندارد، وقتی ازدواج پدر و پسر در فرانسه مدعی تمدن!! قانونی و عرف می‌شود!! داشتن بچه مجازی دیگه چیز عجیب و غریبی نیست!! دیگه این دنیا بدرد اهل خودش میخوره…. ما زبالاییم و بالا می‌رویم…
    قال القرآن الکریم: زندگی دنیا چیزی جز بازی و سرگرمی نیست..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.