• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 11648
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود.
نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با ارائه هفت پنل تخصصی با تمرکز بر محور‌های اصلی رویداد طی دو روز (۲۹ و ۳۰ تیرماه) در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با ارائه هفت پنل تخصصی با تمرکز بر محورهای اصلی رویداد طی دو روز (۲۹ و ۳۰ تیرماه) در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

محمد تشنه لب دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی اظهار داشت: این رویداد بستری برای اتصال بین صنعت و دانشگاه است که متعاقباً منجر به آشنایی بیشتر دانشگاه با نیازمندی‌های صنعت و صنعت با توانمند‌های دانشگاه خواهد شد.

تشنه لب گفت: در این رویداد علاوه بر سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه فناورانه با مشارکت شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برنامه‌ریزی شده است.

او اهداف رویداد مذکور را در سه بخش زیر تشریح کرد:
۱- شناسایی و ارائه توانمندی‌های دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی
۲- گردهم آوری ذی‌نفعان دولتی، خصوصی، دانشگاهی و صنعتی در حوزه هوش مصنوعی
۳- احصاء نیازمندی‌های موجود در جامعه و ارائه راهکار‌هایی برای پاسخ به این نیازمندی‌ها

دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با اشاره به سخنرانی‌های تخصصی این رویداد گفت: از افراد با تجربه و تاثیر گذار در حوزه هوش مصنوعی در ایران و جهان دعوت شده است که در این رویداد به ایراد سخنرانی بپردازند. این افراد از صنعت و دانشگاه انتخاب شده‌اند و در بیش از ۵ سخنرانی کلیدی حضور خواهند داشت.

تشنه لب در مورد پنل‌های تخصصی این رویداد نیز توضیح داد: هفت پانل تخصصی با تمرکز بر محور‌های اصلی رویداد در دو روز برنامه‌ریزی شده است. در این پنل‌های تخصصی علاوه بر معرفی پروژه‌های هوش مصنوعیِ اجرا شده در دانشگاه، خبرگان دانشگاهی و صنعتی جهت ایجاد هم‌افزایی بیشتر به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. موضوع پنل‌ها عبارت است از پزشکی و سلامت، انرژی، عمران و محیط زیست، برق و کامپیوتر، اقتصاد، خدمات شهری و حمل و نقل، صنایع هوا فضا و خودرو.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه فناورانه نیز اذعان داشت: از بیش از ده شرکت پیشرو در حوزه هوش مصنوعی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان برای برپایی غرفه دعوت شده است.

دبیر این رویداد با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی رایگان نیز گفت: بیش از پنج کارگاه یک ساعته رایگان با هدف آشنایی مدعوین با ابزار‌های پیشرفته هوش مصنوعی تشکیل خواهد شد.

در پایان محمد تشنه لب زمان برگزاری رویداد را تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه سال جاری اعلام کرد که در پردیس مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برگزار خواهد شد.

مسیر‌های ارتباطی با رویداد:

آدرس محل برگزاری: تقاطع خیابان شریعتی و اتوبان رسالت (پل سید خندان)

وب سایت:


ایمیل:
Ai-day@saba.kntu.ac.ir
تلفن دبیرخانه:
۰۲۱-۸۴۰۶۲۲۳۱
کانال تلگرام:
Ai-day@kntu
https://t.me/+jcEs_DLiqVI ۰ N ۲ Zk

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=11648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.